Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان بن با بیان اینکه کلیه اماکن زیارتی شهرستان و مجموعه گردشگری گرداب بن تعطیل است، گفت: با رایزنی‌های انجام شده با فرمانداری شهرکرد تصمیمی مبنی بر مسدود شدن ورودی شهرستان بن از سمت چالشتر اتخاذ شده است.

کیانوش نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به تعطیلی اماکن زیارتی شهرستان و مجموعه گردشگری گرداب بن گفت: مجموعه‌های سیاحتی، زیارتی و گردشگری، پارک ‌ها و بوستان‌ها از روزهای پایانی اسفندماه تعطیل شده‌اند و این تعطیلی تا پایان شکست کرونا ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان بن با بیان اینکه در ایام  منتهی به روز طبیعت نظارت‌ها با شدت بیشتری انجام می‌شود، افزود: اماکن زیارتی شهرستان بن همچون امامزاده بارده، امامزاده شیخ‌شبان از ورودی اصلی روستا، گرداب بن با دو ورودی و همچنین سرویس‌های بهداشتی این اماکن مسدود شده و در صورت حضور گردشگر به هر طریقی هیچ‌گونه خدماتی به آنها ارائه نخواهد شد.

وی اظهار داشت: با رایزنی‌های انجام شده با فرمانداری شهرکرد تصمیمی مبنی بر مسدود شدن ورودی شهرستان بن از سمت چالشتر اتخاذ شده است که از ورود گردشگر به شهرستان بن جلوگیری شود.

نادری ادامه داد: حتی از ورود ساکنین شهرکرد که اهل بن هستند هم جلوگیری می‌شود و محدودیت‌ها به روال سابق و با جدیت اعمال می‌شود.

فرماندار شهرستان بن خاطرنشان کرد: مادامی که تمامی مراکز گردشگری مسدود باشند و از ورود افراد به شهرستان جلوگیری شود، درون شهرستان محدودیت ترافیکی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرستان بن روز طبیعت فرماندار مسدود اماکن زیارتی شهرستان بن گرداب بن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار

باهمت خیرین، هیات مدیره شهرجدیدرامشارواداره تبلیغات اسلامی هامون تعداد۴۵زائراولی ازشهرجدیدرامشاربه کربلای معلی به صورت زمینی اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • سرباز وکارمند دادگستری کودکان را ازسیل نجات دادند
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند تهرانی؛ مسدود کردن ورودی متروی ولیعصر با موتور!
  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • نجات خیبر از گرداب دریا با پنالتی جنجالیِ ۹۳
  • نگاهی به حال و روز ناخوش گذر تاریخی ابولولو در آران و بیدگل + فیلم