Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل بایبوردی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، به فرستاده شدن ابلاغی در این زمینه به اداره بهزیستی آران‌وبیدگل اشاره کرد و افزود: در این راستا ضروری است تا اداره بهزیستی شهرستان با راه‌اندازی و تشکیل گروهی از روان‌شناسان و مددکاران اجتماعی به ‌صورت تلفنی و غیرحضوری، خانواده‌هایی را که درگیر آسیب‌های اجتماعی ناشی از عوارض بیماری کرونا هستند، راهنمایی و مشاوره کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مقابله با کرونا بیش از هر چیزی نیازمند امنیت روانی و آرامش عمومی است، انتشار ویروس و هراس اجتماعی و روانی ناشی از آن از یک سو و ماندن در خانه از سوی دیگر می‌تواند برخی از نشانه‌های خشونت خانوادگی را به همراه داشته باشد.

فرماندار آران‌وبیدگل اضافه کرد: همه‌گیری ویروس کرونا می‌تواند موجی از اضطراب و ناامنی را در جامعه برای خانواده‌ها و کودکان تحمیل ‌کند که این امر در کنار ایجاد بیماری و درد جسمانی، بار روانی و اجتماعی را به خانواده‌ها و به‌ویژه کودکان تحمیل می‌کند که این مهم نیازمند مشاوره‌های روان‌شناسی برای خانواده‌های آسیب‌دیده است.

وی تصریح کرد: در این شرایط حساس کرونایی در کشور و شهرستان آران‌وبیدگل، شهروندان با حفظ آرامش و ایجاد فعالیت‌های سرگرم کننده برای خود و خانواده و همچنین مشارکت فرزندان در بازی‌های فرح‌بخش، در کاهش استرس و ایجاد فضایی شاد کمک کنند.

بایبوردی، با اشاره به مدیریت بیماری کرونا در آران‌وبیدگل بیان کرد: در ابتدای شیوع بیماری، شاهد رشد مراجعه بیماران مشکوک به کرونا به مرکزهای درمانی این شهرستان بودیم که با تلاش‌های انجام شده در حوزه بهداشت و درمان و همکاری مردم، به مرحله کنترل نزدیک شدیم اما احتمال دارد این مرحله تثبیت و کاهش مبتلایان بار دیگر بر اثر بی‌توجهی به اقدام‌های پیشگیرانه و خودمراقبتی از بین رفته و بر تعداد بیماران اضافه شود.

وی ادامه داد: شهروندان همچنان با ماندن در خانه و خودداری از خروج جز در موارد اضطراری، در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در شهرستان آران‌وبیدگل همکاری کنند و بدانند در این شرایط، هیچ جایی امن‌تر از خانه نیست.

بیماری ویروسی کرونا ۲۰۱۹ (COVID-۱۹) نخستین‌بار در ووهان چین شناسایی شد و تا کنون به بیش از ۹۰ درصد کشورها سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

شهرستان ۱۰۳ هزار نفری آران‌وبیدگل در فاصله نزدیک به ۲۱۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشاوره اصفهان آران وبیدگل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشاوره اصفهان آران وبیدگل ویروس کرونا مشاوره اصفهان آران وبیدگل آران وبیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر جهاد کشاورزی تربت جام روز چهارشنبه گفت: این مرکز با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ راس دام سبک و سنگین در حاشیه شهر احمدآباد صولت و در هشت کیلومتری جاده تایباد- تربت جام احداث شده است.   باقر خدادادی افزود: میدان عرضه دام زنده تربت جام شامل پست دامپزشکی، محل کشتار اضطراری، اتاق معاینات دامپزشکی، مرکز خدمات دامپزشکی و دامپروری، سکوی تخلیه و بارگیری دام، کوره لاشه‌سوز، انبار علوفه و مواد کنسانتره ، محل شب ماند دام، باجه بانکی، باسکول و پارکینگ است.   وی ادامه داد: فعالیت این مرکز تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان تربت جام است و مردم می توانند با اطمینان خاطر از رعایت موازین بهداشتی با حضور در این محل، بدون واسطه گوسفند زنده را تهیه کنند.   مدیر جهاد کشاورزی تربت جام گفت: برای ایجاد تعادل در فروش دام زنده، دامداران و گله داران در روستاهای تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد می‌توانند دام زنده تولیدی خود را در این محل عرضه کنند.   جمعیت دامی شهرستان تربت جام شامل ۳۶۰ هزار راس دام سبک و ۱۲ هزار راس دام سنگین است.

دیگر خبرها

  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان