Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با پاسداشت یوم الله ۱۲فروردین روز جمهوری اسلامی،کوچک ترین خطای دشمنان شرور و ماجراجو در هر نقطه ای علیه جمهوری اسلامی ایران را آخرین خطای آنان قلمداد و تاکید کرد: پاسخ های قاطع و ویرانگر جبهه انقلاب اسلامی باورناپذیر بوده و حتی فرصت ابراز پشیمانی به آنان نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این بیانیه آمده است:با گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران در ۱۲ فروردین ماه ۱۳۵۸ با اراده آحاد ایرانیان در همه‌پرسی بی‌نظیر و معنادار دهم و یازدهم فروردین ماه همان سال، به رغم توطئه ها و نقشه های پلید و شیطانی نظام سلطه و استکبار در مهار ، محدودسازی و فروپاشی این انقلاب و نظام مترقی ؛ جمهوری اسلام و ملت عظیم‌الشأن ایران بالنده تر و پویاتر از چهار دهه گذشته روند تکامل و آرمانی خود به سمت تمدن سازی نوین اسلامی را استمرار می‌بخشد ، به گونه ای که هم اینک روح، تفکر و گفتمان این معجزه بزرگ، خطوط تماس و نفوذ ایران اسلامی را حتی فراتر از منطقه راهبردی غرب آسیا ، به کابوس سردمداران آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدان پلید آن تبدیل کرده است.

این بیانیه می افزاید:انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران به عنوان حقایق زنده ، مستحکم و الهام بخش با تولید گفتمانی مبتنی بر عدالت محوری، حق طلبی و استکبارستیزی که دامنه نفوذ آن جغرافیای بشریت را تحت تاثیر قرار داده است، جبهه مستکبران به ویژه رژیم دیکتاتور، تروریست و صهیونیست آمریکا را در صحنه تحولات راهبردی جهان به حاشیه برده است و افول قدرت ظاهری آن را نیز پدیدار کرده است.

در ادامه این بیانیه نفوذ پیام معنوی انقلاب بر قلبها و دل های جوانان آزاده، نوید بخش آینده روشن و امید افزا برای رهایی بشریت از سلطه قدرت های شیطانی و ضد بشری از جمله نظام فریبکار، حقه باز و نیرنگ مسلک ایالات متحده آمریکا توصیف و تصریح شده است:خدای بزرگ را شاکریم امروز به مدد مجاهدت‌های سترگ و حماسه آفرینی های ماندگار و سرنوشت‌ساز فرزندان ملت ایران در منظومه دفاعی کشور به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرهنگ مقاومت در بدنه جهان اسلام نهادینه و با تولید ظرفیت ها و قابلیت های متراکم و متکثر، توسعه عمق راهبردی جمهوری اسلامی محقق و آمادگی‌های همه جانبه برای مقابله با تهدیدات دشمنان در حوزه های نرم، نیمه سخت و سخت ایجاد شده است.

این بیانیه در پایان با تبریک یوم الله ۱۲ فروردین ماه به آحاد ملت شریف و انقلابی ایران و دوستداران و علاقمندان جمهوری اسلامی در اقصی نقاط عالم و تعظیم به مقام شامخ شهیدان تاریخ‌ساز میهن اسلامی در دفاع مقدس ۴۱ ساله به ویژه سید و سالار شهدای مقاومت اسلامی سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و تجدید عهد با آرمانهای والای معمار کبیر انقلاب و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و تاکید بر ظرفیت سازی و اهتمام ملی برای تحقق شعار و راهبرد اصلی سال۹۹ "جهش تولید" بویژه از سوی دولت محترم ، تصریح کرده است:به فضل الهی راهبرد ایستادگی و مقاومت فعال و توسعه ظرفیت‌های بازدارندگی و طلایه داری پاسداران انقلاب در این راستا بالنده تر و مستحکم تر از گذشته ادامه خواهد یافت و کوچک‌ترین خطای دشمنان شرور و ماجراجو علیه جمهوری اسلامی ایران در هر نقطه‌ای، آخرین خطای آنان قلمداد و پاسخ های قاطع و ویرانگر جبهه انقلاب اسلامی باورناپذیر و حتی فرصت ابراز پشیمانی را از آنان سلب خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه ۱۲ فروردین غرب آسیا جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله‌ی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و مخالفان پاسخ ایران

محمدحسین واحدی؛ اخیرا بعد از اینکه اسرائیل (رژیم) به سفارت ایران حمله کرد و باعث تخریب کل سفارت ایران شد. تمام کشور‌های مطرح دنیا در سازمان ملل و شورای امنیت رژیم صهیونیستی را محکوم کردند. اما به سبب اینکه یهودیان در جهان و سازمان‌های بین المللی نفوذ زیادی دارند این امر راه به جایی نبرد. حتی کشور‌های غربی به ناحق طرف اسرائیل را گرفتند با این حال مشکلات ایران صرفا در حوزه‌های سیاست خارجی نیست.

در داخل ایران نیز افراد و جریان‌های به ظاهر روشنفکر منتقد هرگونه پاسخ ایران بودند؛ که با حمله‌ی مستقیم ایران به اسرائیل (رژیم) که دستاورد‌های زیادی داشت به شدت مخالفت کردند و حتی تا جایی پیش رفتند که قدرت نظامی ایران را به دروغ ضعیف شمردند؛ و جمهوری اسلامی تا آمد به حق با برخی از این افراد طبق قانونی و تشکیل دادگاه برخورد کند برخی از مردم و جریان‌هایی که حامی اسرائیل (رژیم) هستند. از آن‌ها دفاع کردند مانند اپوزیسیون و اعراب خود فروخته و تنها منطق نامعقول شان این است که، چون جمهوری اسلامی دشمن شان می‌پندارند باید از این رژیم حمایت کنند.

هرچه که می‌اندیشم می‌بینم که جامعه ایران چقدر به قهقرا رفته که دشمن خود را دوست خود قلمداد می‌کند؛ و اینجا من این مجوز را به جمهوری اسلامی می‌دهم که با این افراد و جریانات به شدت برخورد کند. زیرا که ما همان طور که در غزه شاهد بودیم اسرائیل هیچ‌ملاحظه‌ای را نمی‌کند و تا کنون به اندازه سه بمب هسته‌ای بر سر مردم غزه بمب ریخته است. چه برسد به ایران که این حکومت آن را دشمن اصلی خود می‌داند و اگر به ایران حمله ور شود چه کار‌ها که نمی‌کند.

زمانی که ایران مستقیم به اسرائیل(رژیم) حمله کرد مردم فلسطین خوشحال بودند و می‌گفتند اولین روزی است که هیچ جنگنده اسرائیلی بر آسمان ما مشاهده نمی‌شود. شما عمق ماجرا را نگاه کنید حالا این جماعت به ظاهر اصلاح طلب و روشنفکر با هر گونه اقدام بازدارنده که مخالفت می‌کنند. در حمله اکتبر نیز می‌گفتند حماس نباید حمله می‌کرد به اسرائیل در صورتی که اگر این عملیات صورت نمی‌گرفت. تمام کشور‌های عربی با اسرائیل عادی سازی می‌کردند که در این صورت ملت فلسطین تنها می‌ماند اگر بخواهیم ایران را فاکتور بگیریم.

این جماعت لیبرال و طرفدار مکتب سازه انگاری طوری صحبت می‌کنند انگار در دنیا روابط بر اساس قدرت نیست و بر اساس روابط حسنه جریان دارد. به فرض مثال اگر بتوان  طبق این نظریه به طور سازنده با دیگر کشور‌های  دنیا تعامل کرد. اما در مورد اسرائیل که یک حکومتی مبتنی بر زور است که هیچ توجهی به قواعد بین المللی ندارد چگونه می‌توانند عمل کنند.

حمله اخیر ایران بزرگترین حمله موشکی و پهپادی در دنیا بود که نظیر نداشت و به نوعی مقابل به مثل ایران بود. صبر استراتژیک ایران نیز  با حمله اسرائیل به سفارت ایران و با به شهادت رسیدند هفت سردار ایرانی به سر رسید؛ و ما شاهد دوران جدیدی از تقابل ایران و اسرائیل (رژیم) پس از عملیات ۷ اکتبر هستیم؛ و این دستاورد غیرقابل انکاری است که برخی‌ها قصد کوچک شمردن آن را دارند.

دیگر خبرها

  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • حمله‌ی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و مخالفان پاسخ ایران
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است