Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سرانجام حمیدوای مالک شهرخودروی مشهد رقم قطعی صدور رضایتنامه یحیی گل‌محمدی برای حضور در پرسپولیس را اعلام کرد و مدعی شد سرخپوشان مبلغ شش میلیارد تومان را در سه فقره چک بابت این انتقال تعهد کرده‌اند. در این میان چک اول که مبلغش یک‌ونیم میلیارد تومان بوده پاس شده، اما دو چک بعدی هر کدام با رقم دو میلیارد و دویست‌وپنجاه میلیون تومان برگشت خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب دیگر اینکه در همین قرارداد انتقال قید شده در صورتی که باشگاه پرسپولیس چک‌های مربوطه را در زمان معین پاس نمی‌کرد (که نکرد) یک‌ونیم میلیارد تومان جریمه به مبلغ انتقال اضافه خواهد شد. الان هم این اتفاق رخ داده و باشگاه مشهدی اعلام کرده بلافاصله بعد از داستان کرونا، موضوع دریافت این خسارت را دنبال خواهد کرد.

به این ترتیب به برکت مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد در پرسپولیس، فقط انتقال یحیی به پرسپولیس هفت‌ونیم میلیارد تومان آب خورده که همین الان هم روزی یک میلیون  تومان جریمه ثانویه دیرکرد به آن افزوده می‌شود. گفته می‌شود دستمزد شخص گل‌محمدی برای این نیم‌فصل هم دو میلیارد و دویست میلیون تومان بوده و این یعنی تا اینجا ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان.

از سوی دیگر پرسپولیسی‌ها باید غرامت ۴۵۰ هزار دلاری قطع همکاری با گابریل کالدرون در نیم‌فصل دوم را هم بپردازند که با توجه به قیمت تقریبی ارز، این رقم چیزی حدود هفت میلیارد تومان برآورد می‌شود. همچنین طبق روال در صورت محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایت کالدرون به فیفا، پنج درصد هم جریمه به این رقم افزوده خواهد شد. مجموعا یعنی هزینه باشگاه پرسپولیس برای شخص سرمربی در نیم‌فصل دوم بیش از ۱۷ میلیارد تومان شده و از همه خنده‌دارتر اینکه با توجه به شرایط فعلی اصلا معلوم نیست مسابقات این  نیم‌فصل ادامه بیاید.

در پایان دو نکته را از یاد نبرید؛ نخست آنکه یحیی گل‌محمدی در پایان فصل می‌توانست به طور رایگان به پرسپولیس بیاید و نکته دیگر آنکه محاسبه مزبور فقط برای شخص «سرمربی» است، وگرنه رقم دستیاران جدید یحیی و غرامت و جریمه دستیاران گابریل کالدرون باید جداگانه محاسبه شود و شاید چیزی حدود ۱۰ میلیارد تومان هم از این ناحیه به باشگاه ضربه وارد شود. این شما و این میراث مدیریت اینستاگرام‌پسند آقای انصاری‌فرد!

کد خبر 496808 برچسب‌ها یحیی گل محمدی - فوتبال باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: یحیی گل محمدی فوتبال باشگاه پرسپولیس میلیارد تومان گل محمدی نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور

به گزارش “ورزش سه”،  از ساعاتی پیش شایعه عجیبی پیرامون مذاکره باشگاه تراکتور با یورگن کلینزمن، سرمربی مشهور آلمانی، برای قبول هدایت این تیم در فضای مجازی منتشر شده که هواداران این تیم را تحت‌تاثیر خود قرار داده است.

با این حال پیگیری این خبر از مسئولان باشگاه تراکتور چیزی جز تکذیب صریح را به همراه نداشته و آنها هرگونه تماس و مذاکره با این سرمربی را تکذیب می‌کنند.

تنها نام مطرح برای نیمکت تراکتور، یحیی گل‌محمدی است  که مذاکرات و توافق اولیه را نیز با باشگاه تراکتور داشته و سرخپوشان تبریزی به دنبال رفع موانع حضور او در تیمشان هستند.

باشگاه تراکتور روز گذشته نیز از یحیی گل‌محمدی به عنوان گزینه پرافتخار نام بردند و حالا مسئولان این باشگاه در جلسات فشرده به دنبال دریافت مجوز کار او هستند.

در بین مدیران این باشگاه، هیچ گزینه دیگری مطرح نیست و آنها تنها به استخدام یحیی گل‌محمدی فکر می‌کنند و حتی امیدوارند او تا بازی با ذوب‌آهن مجوز خود را کسب کند.

دیگر خبرها

  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟