Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@17:45:11 GMT

توزیع مواد ضدعفونی در آبادان

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۷۶۵۵

توزیع مواد ضدعفونی در آبادان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سردار مکی یازع رییس ستاد عتبات عالیات شهرستان آبادان روز سه‌شنبه گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر موادضدعفونی توسط این ستاد و هیات رزمندگان اسلام آبادان تهیه و بین ناحیه مقاومت سپاه، بیمارستان‌ها و گروه‌های جهادی و روستاهای آبادان به منظور گندزدایی و ضدعفونی در برابر ویروس کرونا توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این مقدار مواد ضدعفونی از پتروشیمی‌های بندرماهشهر تامین و به آبادان منتقل شد.

رییس ستاد عتبات عالیات شهرستان آبادان به مشارکت گروه‌های جهادی برای ضدعفونی و گندزدایی محله‌های محروم و کمتر برخوردار آبادان اشاره کرد و افزود: ۶۰ نیروی جهادی برای گندزادیی و ضدعفونی عابربانک‌ها، تاکسی‌ها، مراکز پرتردد، میوه فروشی‌ها و مغازه‌های سطح شهر آبادان فعال هستند.

سردار یازع گفت: تاکنون ۴۰۴ بسته غذایی در مناطق محروم آبادان بین افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شده و این ستاد در حال جمعآوری کمک‌های مردم برای توزیع بین نیازمندان است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه جهادی شهرستان آبادان کرونا ویروس گند زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ حسن دشتی نژاد از آغاز توزیع شش تن گوشت منجمد و هفته‌ای ۴ تن مرغ کشتارروز به قیمت مصوب دولتی در این شهرستان خبر داد.
مدیر اداره جهاد کشاورزی آبادان افزود: مردم می‌توانند اقلام مورد نیاز خود را در قالب طرح فجرانه کالابرگ  الکترونیک از فروشگاه‌های تعاونی جهاد واقع در کوی کارگر بلوار مرحوم دهداری و تعاونی ۹ چهل متری ذوالفقاری واقع در ایستگاه هفت و افق کوروش تهیه کنند. 
همچنین در فروشگاه‌های عامل، توزیع کالا‌های اساسی از جمله روغن، برنج و شکر با نرخ مصوب عرضه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • اردو عهد خدمت و گروه های جهادی شهرستان سروآباد
  • نظام بین‌الملل در مورد مبارزه با مواد مخدر به وظایف عمل نکرده‌اند
  • نظام بین‌الملل درموردمبارزه با مواد مخدربه وظایف عمل نکرده‌است
  • بخش‌های اطلاعاتی بر شناسایی شبکه‌های توزیع مواد مخدر تمرکز کنند
  • نظام بین‌الملل درموردمبارزه با مواد مخدربه وظایف عمل نکرده‌اند