Web Analytics Made Easy - Statcounter

توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک در نامه خود از تغییر زمان بازی های المپیک توکیو و تعویق یک ساله آن خبر داده است.

در این نامه که خطاب به کمیته ملی کشورهای مختلف است آمده است: بعد از تماس تلفنی با آقای موری یوشیرو، ریِیس کمیته برگزاری بازی‌های المپیک، به اطلاع می‌رساند که تاریخ برگزاری بازی‌های المپیک توکیو۲۰۲۰ از ۲۳جولای تا ۸ آگوست ۲۰۲۱ تعیین گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم پس از درخواست‌های متعدد و بعد از کنفرانس روز پنچ شنبه گرفته شد که از ما خواسته بودید تا دراسرع وقت نسبت به تعیین زمان جدید بازی‌ها اقدام نماییم. امیدوارم از اینکه ما بدون مشورت مستقیم با شما و تحت فشار زیاد شرایط حاکم، اینچنین تصمیمی گرفتیم ناراحت نشده باشید.

وی  از تمامی فدراسیون‌های بین المللی، کمیته‌ها و شوراهای المپیک قاره‌ای و همچنین کمیته برگزاری بازی‌ها بخاطر حمایت بسیارشان تشکر کرد و افزود: پس از این اعلام، من اطمینان دارم که با تلاش و همکاری شما می‌توانیم براین چالش بی سابقه غلبه نماییم. اکنون بشریت در تونل تاریکی گرفتار شده که مشعل بازی‌های المپیک می‌تواند روشنایی انتهای این تونل باشد.

* ایرنا

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: بازی های المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران

آفتاب‌‌نیوز :

طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه، به المپیک پاریس راه پیدا کند. این اتفاق برای اولین بار در ژیمناستیک ایران رخ می‌دهد.

الفتی با کسب ۶۲ امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس
  • واکنش کمیته بین المللی المپیک به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس + عکس
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران
  • الفتی در ژیمناستیک ایران تاریخ‌ساز شد
  • الفتی در ژیمناستیک تاریخ‌ساز شد
  • برگزاری نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران و تاجیکستان
  • ورزش و سیاست یگانه در واقعیت، بیگانه در کلمات!
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»