Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به ممانعت از ورود 13 هزار و 743 خودرو در محورهای مواصلاتی استان در راستای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، از تعطیلی تمامی بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها در ۱۳ فروردین امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری گفت: به منظور پیشگیری از آسیب‌های بیشتر و جلوگیری از گسترش و قطع زنجیره این بیماری، طرح محدود سازی تردد از روز جمعه 8 فروردین ماه همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان به مرحله اجرا در آمد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در ورودی شهرهای استان با حضور نمایندگان پلیس، بسیج، هلال احمر، طرح ممانعت ورود افراد غیر بومی به استان در حال اجراست.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه از ابتدای طرح تاکنون  در مبادی ورودی 179 هزار و 634 دستگاه خودرو بررسی شده اند، اظهار داشت:  در راستای این طرح 492 هزار و 867 نفر  بررسی  شده اند.

سردار جعفری با بیان اینکه کلیه مبادی ورودی و خروجی فرعی بسته شده است و خودروهای غیر بومی نیز از کنار گذرشهرها استفاده و از استان خارج و از ورود به داخل شهرها خودداری کنند،  تأکید کرد: از ابتدای این طرح تا کنون 13 هزار و 743 دستگاه خودرو برگشت داده شده اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: اجازه هیچگونه تجمع در بوستان ها و پارک ها و نوار ساحلی در 13 فروردین ماه داده نخواهد شد و از ساعت 5صبح تا ساعات 24 ، ممنوعیت هرگونه تردد از درب منازل اجرا و خودروهای متخلف مبلغ 500 هزار تومان جریمه و یک ماه توقیف خواهند شد.

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس کرونا هرمزگان ۱۳ فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه فراجا درباره وضعیت حجاب: با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی مجدد از مردم قانون‌مدار ایران برای همکاری و همراهی در اجرای طرح نور؛ گزارشی از اقداماتِ فراجا را از آغازِ طرح تاکنون تشریح کرد.

به گزارش جماران؛ فراجا طی اطلاعیه‌ای ضمن اعلام اینکه وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است، گفت: همچینن برخی شیطنت‌های رسانه‌ای توسط جریان‌سازی معاندین در اجرای سناریو‌های ساختگی بر عزم و اراده پلیس تاثیری نخواهد داشت.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی مجدد از مردم قانون‌مدار ایران برای همکاری و همراهی در اجرای "طرح نور"؛ گزارشی از اقداماتِ فراجا را از آغازِ طرح تاکنون تشریح کرد.

 در اطلاعیه شماره سه فرماندهی انتظامی کشور در خصوص "طرحِ نور" (عفاف و حجاب) آمده است:

با اجرای طرح نور از روز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ اکثر بانوان این مرز و بوم با مجریان قانون و حافظان امنیت در تعامل، همکاری و همراهی بودند.

گزارش‌های میدانی و بررسی‌های دقیق با ابزار هوشمند نشان‌داده است که وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح مطلوب‌تر بوده و این شرایط در روز‌ها و هفته‌هایِ آینده روندِ بهتر و مناسب‌تری خواهد یافت.

براین اساس اجرای طرح نور منطبق با خواست و ساخت عمومی جامعه و مسئولین اجرایی کشور و براساس وظایف محوله به پلیس بعنوان مجری قانون در کنار دیگر ماموریت‌های امنیتی و انتظامی، تداوم خواهد داشت و برخی شیطنت‌های رسانه‌ای توسط جریان سازی معاندین در اجرای سناریو‌های ساختگی بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت.

ناگفته پیداست که پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد. فضای فعلی و راهبرد فراجا در شرایط کنونی حفظِ نظم و انضباطِ اجتماعی در قالبی ایجابی و تذکره‌ای است و صِرفاً با هنجارشکنانی که به حریم و حُرمتِ شهروندِ ایرانی تعدی می‌کنند برخورد قانونی توام با دقت و حساسیت خواهد کرد.

در پایان ضمن تقدیر وسپاس از مامورین وظیفه شناس پلیس که با سعه صدر و خویشتنداری توام با اقتدار، در اجرای این ماموریت مهم تلاش میکنند، قدردان شما ملت فهیم و عزیز هستیم که همواره و پیوسته برای ارتقای امنیت روانی و اجتماعی جامعه با پلیس همگام و همراه هستید.

tags # حجاب اسلامی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»
  • اطلاعیه سوم پلیس درباره حجاب
  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا در اجرایِ "طرح نور"
  • اطلاعیه و گزارش پلیس درباره اجرای طرح نور
  • اطلاعیه فراجا در مورد گشت ارشاد؛ اجرای طرح نور ادامه دارد
  • اطلاعیه مهم فراجا درباره «طرحِ نور» (عفاف و حجاب)
  • اطلاعیه فراجا درباره وضعیت حجاب: با هرگونه رفتار و کُنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد
  • اطلاعیه فرماندهی انتظامی کشور درباره اجرای «طرحِ نور»
  • فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است
  • فرماندهی انتظامی کشور: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است