Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور گفت: امسال دوازدهم فروردین به نماد همدلی و همبستگی ملی ملت ایران در مبارزه با بیماری منحوس ویروس کرونا تبدیل شده است و مردم هماهنگ و همصدا با رای قاطع خود به تدبیر نظام در طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت ضوابط بهداشتی برای ایمنی بخشی به جامعه پیشگام شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت کشور، متن کامل پیام رحمانی فضلی وزیر کشور به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازده فروردین در تاریخ کشورمان برگ زرینی از افتخارآفرینی ملتی است که در انقلابی شکوهمند به دنبال استقلال خود از یوغ استثمارگران جهانخوار و آزادی از قید وبندِ استبداد و خودکامگی حکومت های وابسته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ایران در اتحادی ناگسستنی و پیوندی جاودانه بر مبنای توحیدخواهیِ تاریخی، اسلام را مبنا و اصول مردمسالاری دینی خود قرار دادند و در گذر انقلاب اسلامی با رشادت و بصیرت و هوشمندی بسترساز تحول آزادیخواهی بر مبنای فطرت انسان و روح و نفس خداجوی بشریت شده و آموزه های جزم اندیشانه ناشی از تقکرات ماتریالیستی را در اردوگاه های لیبرالیستی و سوسیالیستی به چالش کشیدند.

برگزاری همه پرسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آن هم دو ماه کمتر از پیروزی انقلاب اسلامی، نقطه عطفی در تاریخ تمدن بشری محسوب می شود که نشان و همانندی از آن در هیچ مقطعی از تاریخ دیده نمی شود و این حضورِ ملی نشان از بالندگی و رشادت و بلوغ فکری مردم این دیارکهن و تاریخ ساز دارد.

امسال نیزدوازدهم فروردین به نماد همدلی و همبستگی ملی ملت ایران در مبارزه با بیماری منحوس ویروس کرونا تبدیل شده است و مردم هماهنگ و همصدا با رای قاطع خود به تدبیر نظام در طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت ضوابط بهداشتی برای ایمنی بخشی به جامعه پیشگام شدند و پیام رسای خود را در جهان طنین افکندند که آیین و سنت و سبک زندگی خویش را در مدار منطق الهی و نیک اندیشی و درست گزینی پاسداری کرده و به روزخواهند کرد. این روز را به همه هموطنانم که رفراندم دیگری در پاسداری از اهداف متعالی انقلاب اسلامی مبتنی بر ایجاد امنیت و آسایش عمومی می باشد برگزار کردند، تبریک و تهنیت عرض کرده و از همه مردم کشورم که به توصیه های دلسوزانه بهداشتی توجه کردند و حضور در خانه را مامن خود و جامعه قرار دادند صمیمانه تشکر و سپاسگزاری می کنم.
عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: 12 فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی کامل صربستان با ایران

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ایویتسا داچیچ، وزیر امور خارجه جمهوری صربستان در تماس تلفنی با دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص موضوعات مورد علاقه در عرصه روابط دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگو تشکیل دور جدید مجلس صربستان را تبریک گفت و اظهار داشت جمهوری اسلامی ایران برای روابط با کشور صربستان اهمیت قائل است.

وی با اشاره به رویکرد اصولی کشورمان در خصوص احترام به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشورها، بر تعهد و احترام جمهوری اسلامی ایران نسبت به حاکمیت و یکپارچگی سرزمینی صربستان تاکید کرد.

دکتر امیرعبداللهیان همچنین در بخش دیگری از این گفتگو، به تشریح سیاست‌های کشورمان در خصوص منطقه بالکان پرداخت و تصریح نمود: سیاست قطعی جمهوری اسلامی ایران حمایت از تحکیم ثبات و امنیت در بالکان و ارتقاء همزیستی میان همه اقوام و پیروان تمامی ادیان در این منطقه است و در این چارچوب، تقویت روابط با صربستان مورد استقبال ماست.

وزیر امور خارجه صربستان نیز در این تماس، ضمن ابراز خرسندی از ارتباطات و تعامل نزدیک بین مقامات عالیرتبه دو کشور در سطوح مختلف اظهار داشت جمهوری صربستان همبستگی کامل خود را با جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌دارد.

ایویتسا داچیچ اعمال استاندارد‌های دوگانه و استفاده ابزاری از نهاد‌های بین‌المللی را در راستای سیاست فشار برخی دولت‌های غربی علیه کشور‌های مستقل ارزیابی کرد و لزوم همبستگی افزون‌تر دولت‌های مستقل در مواجهه با اینگونه تلاش‌ها و اقدامات را مورد تاکید قرار داد.

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و صربستان بر تداوم تماس‌ها در جهت توسعه و گسترش بیش از پیش روابط دوجانبه و همچنین استمرار رایزنی‌ها در خصوص مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی تأکید کردند.

دیگر خبرها

  • در کنگره سازمان همبستگی کشورهای اسلامی در مکه مکرمه
  • این پروژه نماد همبستگی، تقویت دوستی و مایه افتخار دولت ایران و سریلانکا است
  • رشد ۸.۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • افزایش ۲۲ درصدی حوادث غرق‌شدگی در فروردین امسال
  • اعلام همبستگی کامل صربستان با ایران