Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@13:06:52 GMT

کارکنان لابراتوارهای فیلم از نظر اقتصادی ضعیف هستند

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۷۸۰۲

نایب رییس انجمن کارکنان لابراتوارهای فیلم ایران می‌گوید: اگر قرار است به اعضای صنوف عیدی داده شود باید به همه اعضای صنف این عید تعلق بگیرد.

جهانگیر رجبی خواه (نایب رییس انجمن کارکنان لابراتوارهای فیلم ایران) در گفتگو با ایلنا، با اشاره به نحوه تخصیص عیدی خانه سینما به اعضای این صنف گفت: متاسفانه دردسر سال گذشته امسال هم تکرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این‌که از انجمن ما که ۱۳۰ نفر عضو دارد فقط به ۳۰ نفر عیدی تعلق بگیرد، خیلی خوشایند نیست.

وی ادامه داد : انجمنی با سابقه و با دارا بودن متخصصین طراز اول نباید این چنین مورد بی‌مهری قرار گیرد؟ انجمن کارکنان لابراتوار از ابتدا در خانه سینما حضورداشته است. اعضای ما علیرغم توان و تخصص حرفه‌ای اما به لحاظ اقتصادی ضعیف هستند.

رجبی خواه افزود: مسولان سازمان سینمایی و خانه سینما اگر می‌خواهند عیدی بدهند باید برای همه اعضا در نظر بگیرند. مگر می‌شود پدر خانواده به بعضی از فرزندان عیدی بدهد و به بقیه ندهد؟ عمل کردم به این شیوه فقط برای مسئولان انجمن گرفتای به وجود می‌آورد چون بایستی برای تک تک توضیح دهیم که چرا بعضی‌ها عیدی دریافت می‌کنند و برخی خیر. ما مجبوریم به ترتیب سابقه و تلاش هر ساله لیست را تغییر بدهیم زیرا همه اعضا نیازمند هستند.

وی ادامه داد: امیدوارم مسولان وزارت ارشاد و خانه سینما عیدی را به طور مساوی بین همه اعضای خانه سینما توزیع کنند. تا انشااله این مشکل هر ساله برطرف شود و جایگاه اعضای صنوف محفوظ بماند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 جهش تولید مناجات شعبانیه روز جمهوری اسلامی اقتصاد سینما کروناویروس نوروز 99 جهش تولید مناجات شعبانیه روز جمهوری اسلامی خانه سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون

تهران-ایرنا-سخنگوی دولت گفت: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در نشست خبری خود با حضور خبرنگاران اظهار کرد: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است. در این جلسات برای تحقق شعار سال و رفع چالش‌های فعالان اقتصادی بحث، بررسی و تصمیم‌گیری شد.

تکمیل می‌شود..


کد خبر 747169

دیگر خبرها

  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • ماجرای سازه جدید در عمارت تاریخی که شهرداری قالیباف به انجمن مداحان واگذار کرده بود
  • انتصاب اعضای کارگروه همایش «حکیم طوس»
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • فرجام گروه فرقان؛ پشیمانی و خسران!
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • فرجام گروه فرقان با پشیمانی و خسران