Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@09:24:03 GMT

۳ هزار لیتر آب ژاول سهمیه شهرستان لنگرود برای گندزدایی

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۷۸۵۳

۳ هزار لیتر آب ژاول سهمیه شهرستان لنگرود برای گندزدایی

جهانیان گفت: سه هزار لیتر آب ژاول سهمیه شهرستان لنگرود برای گندزدایی است که هزار لیتر آن دریافت و مابقی نیز بیستم فروردین دریافت می شود.

« لیلا جهانیان» در خصوص نقش مهم دهیاران در ضدعفونی کردن روستاها برای ریشه‌کنی ویروس کرونا به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: دهیاران روستاهای بخش مرکزی شهرستان از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا، گندزدایی و ضدعفونی روستاها را در دستور کاری خود قرار دادند و این مهم همچنان تا زمان رفع خطر در شهرستان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بخشدار مرکزی شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه آب ژاول برای گندزدایی استفاده می شود و  خاصیت ضدعفونی‌کننده آن به دلیل کلر محلول در آن است، تصریح کرد: سهم شهرستان لنگرود سه هزار لیتر است که با رایزنی های انجام شده توانستیم هزار لیتر آن را با همکاری مدیرکل امور روستایی دهیاری ها و شهرداری( پیرعلایی) و با همراهی دهیاری دریاسر دریافت کنیم.


وی ادامه داد: آب ژاول از آبرسانی باغبانان فومن دریافت و  ۲هزار لیتر باقی مانده نیز  بیستم فروردین براساس زمان بندی دریافت خواهد شد که علاوه بر این سهمیه، پیش بینی شد که روزانه ۵۰۰ لیتر نیز از اداره آب بازکیاگوراب تهیه شود‌.

 


بخشدار مرکزی شهرستان لنگرود با تاکید بر اینکه ضدعفونی معابر و مکان‌های عمومی به صورت مستمر ادامه دارد، اذعان کرد: در وضعیت فعلی، اولویت کاری جلوگیری از شیوع و قطع زنجیره انتقال بیماری است و دهیاران و شوراها باید در کنار یکدیگر اولویت اول کاری خود را بر این مهم قرار دهند.

 

 

 

پایان پیام/167

منبع: شبستان

کلیدواژه: آب ژاول گندزدایی لنگرود شهرستان لنگرود هزار لیتر آب ژاول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ شریف رحیمی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تأمین و ارتقا امنیت در سطح جامعه اظهار کرد: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی در ادامه گفت: طرح دو روزه ارتقا امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در شهرستان لنگرود اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از جمع‌آوری ۳۶ معتاد متجاهر و دستگیری ۶ خرده‌فروش و ۲ قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و بیان‌داشت: از این افراد یک کیلو گرم حشیش، یک کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک، و ۸ کیلو و ۹۰۰ گرم سایر مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: معتادان متجاهر و خرده فروشان نیز با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ رحیمی در پایان با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر از اولویت‌های مجموعه است، تصریح کرد: سالم‌سازی محیط اجتماعی و آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان و جوانان از جمله مهمترین ابزارهای کاهش گرایش افراد به مصرف مواد مخدر است.

کد خبر 6085720

دیگر خبرها

  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • پاکسازی محوطه پل تاریخی لنگرود از زباله
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات
  • سقز نیازمند افزایش سهمیه مسکن محرومان است
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم