Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@16:57:39 GMT

سردار نقدی از نقاهتگاه سپاه در قم بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۷۸۷۲

سردار نقدی از نقاهتگاه سپاه در قم بازدید کرد

سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه از نقاهتگاه بیماران بهبود یافته کرونا در قم که توسط سپاه استان ایجاد شده بازدید کرد. ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار محمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه عصر امروز از فعالیت های سپاه و بسیج در حوزه مبارزه با بیماری کرونا در قم بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار نقدی ضمن حضور در نقاهتگاه یاوران مهدی(عج) مسجد مقدس جمکران از روند فعالیت ها و رسیدگی به بیماران بازدید کرد و در جریان روند درمان بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفت.

وزیر کشور: 12 فروردین امسال به‌نماد همبستگی ملت ایران در مبارزه با کرونا تبدیل شده استاردبیل|گفتگوی تسنیم با بیمار مبتلا به کرونا؛ ورزش و توصیه‌های پزشکی از مرگ نجاتم دادفرمانده سپاه بوشهر: 5 هزار بسیجی بوشهری در میدان نبرد با کرونا حضور دارند

در این بازدید سردار سید محمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) گزارشی از آخرین اقدامات  بسیج و سپاه  در حوزه مبارزه با کرونا در استان قم ارائه کرد.

انتهای پیام/452/ ت

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگینامه شهدا سرشار از درس است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه سردشت گفت: زندگی‌نامه شهدا اعم از شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم در همه زمینه‌ها به معنای واقعی کلمه درس‌های عمیقی را به ما می‌دهد، بنابراین باید از آن نهایت بهره را ببریم تا در مسیر درست گام برداریم.

سرهنگ حسین اشرفی ادامه داد: بعد از شهادت سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس، دوباره مردم ایران با شهادت سردار حجازی داغدار شد چراکه این افراد سرمایه‌ها و گنجینه‌های ارزشمندی برای میهن اسلامی هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سردشت با یادآوری اینکه سردار شهید محمد حجازی ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ در سمت جانشین فرمانده سپاه قدس به شهادت رسید، تصریح کرد: ایشان مسئولیت‌های مهمی از ابتدای دفاع مقدس در سپاه برعهده داشتند؛ از فرماندهی قرارگاه‌های مختلف کشور تا فرماندهی بسیج و سپاه لبنان را عهده‌دار بودند.

وی با بیان اینکه ایشان نقش بسزایی در تحقق مسلح کردن کرانه باختری به فرمان رهبر انقلاب داشتند، ادامه داد: ملت قدرشناس ایران به طور قطع راه این بزرگوار را ادامه خواهد داد.

این مسئول خدمت در گمنامی را مهم‌ترین ویژگی ایشان برشمرد و ادامه داد: سردار حجازی دارای تفکر جهادی بود و در همه صحنه‌ها برای انقلاب اسلامی صمیمانه تلاش کرد و در نهایت به فیض شهادت نائل آمد.

اشرفی با بیان اینکه سردار حجازی به معنای واقعی کلمه شجاع بود و خستگی برایش معنا و مفهومی نداشت، اضافه کرد: بنابراین لازم است شهدایی بزرگ همچون ایشان را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم تا از این طریق روز به روز قدرت بازدارندگی ملت ما افزوده شود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • سردار حاجی زاده: ۱۰۰٪ درصد می‌زنیم، نگران نباشید
  • (عکس) شیوه جالب سردار سپاه برای ابراز ارادت به رهبر انقلاب
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام
  • مبادرت باشگاه‌ها و مدارس والیبال جهت اخذ مجوز فعالیت الزامی است
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ۹.۵ میلیون نفر از جاذبه‌های اصفهان بازدید کردند
  • ارسال دست‌گل بزرگ وزیر امور خارجه برای سردار سپاه بعد از حمله موشکی