Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان  محمدی مدیر کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه خیرین پیش از این نیز در کار‌های خیرخواهانه، کمک به ایتام و خانواده‌های محروم نقش زیادی داشتند، افزود: باتوجه به شرایط جامعه هدف بهزیستی وشیوع ویروس کرونا و همت والای خیرین در سطح استان، اقلام بهداشتی به ارزش ۳۱ میلیون تومان از طریق حسینیه اعظم، موسسه خیریه امام جعفر صادق و همچنین موسسه کلبه مهربانی در اختیار جامعه هدف بهزیستی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در شهرستان ابهر به جهت تعطیلی کسب و کار خرد مددجویان و تامین معیشت آن‌ها مبلغ ۳۰ میلیون تومان از جانب خیرین این شهرستان به حساب مددجویان واریز گردید وهمچنین پک موادشوینده وضدعفونی کننده، ماسک ولوازم بهداشتی و مواد غذایی به ارزش ۱۷ میلیون تومان به ۸۵ نفرو به هرنفر ۲۰۰ هزارتومان خریداری ودراختیارمددجویان قرارگرفته شد.
محمدی عنوان کرد: اهدا ۵۰۰ ماسک و توزیع اقلام بهداشتی و تامین معیشت تعدادی از مددجویان به ارزش نزدیک به ۳۰ میلیون تومان از اقدامات خیرین شهرستان خرمدره جهت پیشگیری از ویروس کرونا بوده است.
این مقام‌مسئول با اشاره به اینکه در شهرستان خدابنده نیز خیرین نزدیک به ۲۳ میلیون تومان برای تهیه اقلام بهداشتی از قبیل ماسک و مواد ضدعفونی کننده یاری رسانده اند، عنوان نمود: در تمامی مراکز روزانه و شبانه روزی بهزیستی استان، توزیع نذورات ممنوع است و از مردم خیر و نوعدوست استان خواستاریم تا بهبود شرایط کنونی، نذورات خود را در قالب وسایل بهداشتی و یا کمک‌های نقدی به این مجموعه انجام دهند.
او بااشاره به اختصاص شماره حساب ۲۱۰۰۹۱۴۳۴۵۲۴۱۱۱ نزد بانک توسعه تعاون جهت پرداخت کمک‌های نقدی مردم نوعدوست زنجانی خاطرنشان کرد: جلب و جذب مشارکت‌های مردمی در رفع مشکلات مددجویان و معلولین نقش بسزایی داشته و کلیه نذورات نقدی و غیر نقدی اهدایی از سوی خیرین بین نیازمندان، سالمندان، ایتام و دیگر مددجویان در اسرع وقت توزیع خواهد گردید.       انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی مددجویان نوروز 99 میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز