Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ پیشنهادات خوبی از لیگ ایتالیا دریافت کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سردار آزمون این فصل حسابی در روسیه درخشید آکاردیوش میلیک، مهاجم تیم فوتبال ناپولی قراردادش را با این باشگاه تمدید نکرده و قصد دارد این تیم را ترک کند. به همین دلیل مسئولان باشگاه ناپولی به فکر خرید یک جایگزین برای وی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین بازیکن مدنظر ناپولی «ودات موریقی» مهاجم تیم فنرباغچه است. البته این بازیکن مشتریان دیگری غیر از ناپولی هم داد؛ یوونتوس، تاتنهام، منچستریونایتد، لسترسیتی و اینتراخت فرانکفورت هم از دیگر باشگاه‌های خواهان موریقی هستند.

گزینه دوم مسئولان باشگاه ناپولی برای جایگزینی میلیک، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت است. آزمون یک فصل خوب را در زنیت سن‌پترزبورگ داشته و می‌تواند گزینه خوبی برای این ناپولی باشد. البته هم موریقی و هم آزمون گزینه‌های جدی لاتزیو هم هستند.

ناپولی با وجود تعداد زیاد مشتریان خواهان خرید موریقی، خیلی به جذب این بازیکن امیدوار نیست. به همین خاطر در صورتی که آنها اطمینان پیدا کنند نمی‌توانند مهاجم فنرباغچه را جذب کنند، آماده اقدام برای خرید سردار آزمون هستند. این در شرایطی است که آزمون هم پیشنهادی از لاتزیو دارد و اگر بداند که نمی‌تواند به ناپولی برود، راهی این تیم خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ لیگ ایتالیا سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا

به گزارش همشهری آنلاین در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم ژوپیر لیگ بلژیک و پنجمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا، تیم وسترلو با بهره‌مندی از اللهیار صیادمنش در فهرست نفراتش، از ساعت ۲۲ امشب (به وقت ایران) در استادیوم هت کویپیه، تیم چهارم جدول در مرحله گروهی پلی‌آف دیدار می‌کند.

اللهیار صیادمنش که در دو هفته اخیر ژوپیر لیگ بلژیک مقابل میشلن و استاندارد لیژ دور از ترکیب وسترلو بوده و فرصت کمی برای بازی داشته، امشب هم در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش حاضر نیست و جزء نفرات ذخیره قرار گرفته است.

مهاجم ایرانی وسترلو که در زمستان گذشته به این باشگاه بلژیکی اضافه شد و در ژوپیر لیگ ۱۱ بازی انجام داده، هنوز موفق به گلزنی یا پاس گل نشده که پیش از آن هم در هال سیتی در فصل جاری نتوانسته بود این کار را انجام بدهد.

یاران اللهیار صیادمنش در مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک سه شکست و یک تساوی داشتند و با ۱۶ امتیاز در قعر جدول این مرحله قرار گرفته‌اند.

کد خبر 846804 برچسب‌ها ویژه ورزشی لژیونرهای فوتبال

دیگر خبرها

  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو
  • مربی لژیونر ایرانی در راه لیورپول
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد