Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در مرحله اولیه با هدف حفظ سلامت عمومی جامعه، دستورالعمل‌های لازم به مناطق مختلف شهرداری مشهد، مبنی بر تعطیلی تمام وسایل بازی، آبخوری‌ها و دستگاه‌های بدنسازی سطح شهر ابلاغ شد و پس از آن با تشدید شیوع این بیماری، اطلاعیه تعطیلی کامل کلیه بوستان‌های سطح شهر تا اطلاع ثانوی صادر و ورود همشهریان عزیز به بوستان‌های سطح شهر ممنوع اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با نزدیک شدن به روز طبیعت و افزایش احتمال حضور شهروندان در بوستان‌های شهری، تمهیدات ویژه‌ای در قالب دستورالعمل به تمامی مناطق ارسال شده که برمبنای آن با اقدامات پیشگیرانه بیشتری نسبت به گذشته، ممنوعیت ورود شهروندان به بوستان‌ها به طور قابل توجهی تشدید خواهد شد، و از شهروندان تقاضا داریم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و از برنامه ریزی برای خروج از منزل و حضور در بوستان‌ها در روز طبیعت خودداری کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته بیش از ۶۰۰ نیروی حفاظتی بوستان‌ها با همکاری نیروی انتظامی مشهد در سه شیفت، از ساعت ۶ صبح روز سیزدهم فروردین ماه از هر گونه ورود به بوستان‌های شهری جلوگیری خواهند کرد.


انتهای پیام//م. م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بوستان های مشهد روز طبیعت بوستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز پاک‌سازی و بازگشایی شد

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای شهرداری شیراز، در پایان بارندگی کنارگذرهای رودخانه خشک پاک‌سازی و بازگشایی شده است و شهروندان می‌توانند از این مسیرها تردد کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز، روح الله خوشبخت، امروز_ سه‌شنبه هفتم فروردین_ اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای شهرداری شیراز، در پایان بارندگی کنارگذرهای رودخانه خشک پاک‌سازی و بازگشایی شده است و شهروندان می‌توانند از این مسیرها تردد کنند.

وی با اشاره به بارش باران و نزول رحمت الهی در شیراز، افزود: خدا را شاکریم که با این بارش‌ها بخشی از کم‌آبی سال‌جاری در شیراز جبران شده است و تمام تلاش مجموعه خدمات شهری و نیروهای شهرداری شیراز این بود که شهروندان بتوانند با وجود بارش‌های فراوان ترددی امن را در سطح شهر تجربه کنند.

معاون شهردار شیراز تاکید کرد: در حال حاضر تمام مسیرهای رفت‌وآمد در سطح شهر شیراز باز است و تنها به دلیل حجم زیاد آب ورودی به کنارگذرها و نیاز مبرم مسیرها به لایروبی، این مسیرها همچنان مسدود بود که با تلاش مجموعه خدمات شهری کنارگذرها نیز در کمتر از ۱۲ ساعت بازگشایی شده است.

خوشبخت همچنین از سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری تشکر کرد که با تلاش شبانه‌روزی و مدیریت آب‌های سطحی، روز ایمنی را برای شهروندان رقم زدند و اضافه کرد: تلاش کردیم خاطره‌ای خوش از تعطیلات نوروز و بارش باران برای شهروندان عزیز باقی بماند و باوجود بارش فراوان و آب‌گرفتگی معابر با تلاش نیروهای خدمات شهری هیچ حادثه‌ای برای شهروندان به وجود نیامد.

کد خبر 739339

دیگر خبرها

  • طرح بوستان بزرگ زندگی نیازمند عزم جدی و بهره برداری تا پایان شورای ششم
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • طرح‌های شهری با دید کارشناسی اجرا شوند
  • بازگشایی مسیرهای کنارگذر شیراز
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز پاک‌سازی و بازگشایی شد
  • از آسفالت نامناسب بزرگراه تا ممنوعیت اتراق در بوستان‌ها
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ در این ۲ بوستان اتراق نکنید
  • بهره برداری از شهربازی فدک قم تا پایان فروردین ماه امسال
  • شهربازی فدک قم تا پایان فروردین ماه امسال به بهره برداری می رسد
  • ممنوعیت اتراق در بوستان های نهج البلاغه و جوانمردان