Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@14:00:29 GMT

روز طبیعت در خانه بمانید تا جریمه نشوید

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۸۱۴۹

روز طبیعت در خانه بمانید تا جریمه نشوید

ایسنا/البرز فرمانده انتظامی البرز گفت: افرادی که مصوبات ستاد ملی کرونا را نادیده گرفته ودر روز طبیعت به تفرجگاه‌ها مراجعه کنند، ضمن توقیف خودروشان، مبلغ ۵۰۰ هزارتومان نیز جریمه خواهند شد.

 سردار عباسعلی محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن روز طبیعت و محدود شدن مکان‌های تجمع در این روز، افزود: با تمهیدات اندیشیده شده، ۱۰۰ نقطه از استان که امکان حضور افراد در آن متصور بود شناسایی و محدود و همچنین مسیرهای منتهی به آن ها نیز با حضور ماموران پلیس مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: انتظار داریم مردم فهیم استان البرز با ماندن در منازلشان در روز طبیعت، سلامتی خود و خانواده شان را با خطر روبرو نکنند.

وی تاکید کرد: در اطراف همه بوستان ها و پارک ها ماموران پلیس مستقر هستند و با کسانی که به قوانین توجه نکنند برخورد خواهند کرد.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد : افرادی که مصوبات ستاد ملی کرونا را نادیده گرفته و به تفرجگاه ها مراجعه کنند، ضمن توقیف خودروشان مبلغ ۵۰۰ هزارتومان نیز جریمه خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان گفت: همه پارک های استان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نوروز در خانه در خانه بمانیم روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۸۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ محمدرضا علیزاده گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مقادیر قابل توجهی آرد دولتی توسط فردی در یک انبار در چهاردانگه اسلامشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با کالای قاچاق پلیس آگاهی شهرستان اسلامشهر قرار گرفت.

­

این مقام انتظامی افزود: ماموران با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل نگهداری کالا‌های اساسی شده و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی، در بازرسی از انبار شناسایی شده، مقدار ۲۰ هزار کیلوگرم آرد که به صورت غیرمجاز نگهداری می شد، کشف کردند.

­

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • کشف توله شیر در خانه‌باغی در ساری
  • شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد
  • اعلام دو رای انضباطی فوتبال بانوان
  • رای عجیب کمیته انضباطی برای فوتبال زنان!
  • کشف ۲۵ دستگاه کولر قاچاق از یک انبار در لنگرود
  • کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در آذرشهر