Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@23:53:00 GMT

لزوم توسعه فروشگاه های اینترنتی

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۸۱۵۳

لزوم توسعه فروشگاه های اینترنتی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم توسعه فروشگاه های اینترنتی استان با سازو کارهای نو تاکید کرد.

سیدحشمت الله صمیمی دوست در اولین جلسه کارگروه توسعه فروشگاه های اینترنتی استان گفت: تجارت الکترونیکی روز به روز در نزد مردم محبوب تر از قبل می شود و به صورت یک رفتار در جامعه در می آید و با این روش نیازها بدون مراجعه به ساده ترین روش پاسخ داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید برنامه ریزی برای خروج از کسب و کارهای سنتی داشته باشیم، تاکید کرد: دستگاه های اقتصادی استان، صنوف مختلف و شرکت های دانش بنیان باید تلاش کنند زیرساخت ها را به خوبی فراهم کنند و با آموزش های لازم زمینه را برای این نوع کسب و کار فراهم سازند. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: همان طور که رشد جمعیت و تقاضاها، تولید و عرضه ها را داریم باید به لحاظ تکنولوژی در حوزه فضای مجازی و طراحی سایت های فروشگاهی وارد عرصه کسب و کار و تجارت شویم و انگیزه برای جوانان تحصیل کرده و خوش فکر ایجاد کنیم.

صمیمی دوست با بیان مزایای فروشگاه های اینترنتی به دسترسی سریع و آسان، صرفه جویی در وقت، عدم حضور و ترافیک، کاهش هزینه مشتری و شبانه روزی بودن خدمات اشاره کرد و افزود: این مهم ضرورتی اجتناب ناپذیر است به خصوص در زمانی که بیماری کروناویروس سبب شده تا مراجعات و اجتماعات نیز به حداقل ممکن برسد

وی با بیان اینکه به نفع صنوف و اتحادیه ها نیز می باشد که وارد این عرصه شوند، تاکید کرد: مطمئنا صنوف مختلف که وارد این شبکه شوند با نمایش و رده بندی محصولات خود با مشتریان و فروش بیشتری مواجه خواهند شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حوزه اقتصادی استانداری و همه دستگاه های اقتصادی استان آمادگی کامل دارند متقاضیان و صاحبان صنوف و فروشگاه ها و حتی کارگاه های تولیدی که در این خصوص قصد فعالیت دارند  را یاری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كهگيلويه و بويراحمد کروناویروس فروشگاه های اینترنتی کهگیلویه و بویراحمد اقتصادی استانداری اقتصادی استان فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۸۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان ۹۷۶۱ نفر روز توسط آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از اسکان بیش از ۹۷۰۰ نفرروز در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان روز ششم فروردین خبر داد.

ایمان سبحان نژاد در جمع خبرنگاران با تبریک حلول سال نو گفت: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا ششم فروردین ماه یک هزار و ۲۵۴ خانوار با جمعیتی بالغ بر هفت هزار و ۴۸۶نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شده اند.

وی افزود: ۹ هزار و ۷۶۱ نفر روز تاکنون در ستادهای اسکان آموزش و پرورش پذیرش شده است که بیشترین آمار مربوط به شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و دهدشت بوده است.

سبحان نژاد بیان کرد: این تعداد مسافر نوروزی در ۱۷۹ مدرسه و801 اتاق پذیرش شده اند. 

سعادت ارجمند کارشناس تعاون و رفاه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: 13 پایگاه با یک هزار اتاق برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در سه گره الف ،ب و ج پیش بینی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید پسته از فروشگاه اینترنتی
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد 
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • اشتغال به کار ۹۱۴ زندانی کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته
  • اسکان ۹۷۶۱ نفر روز توسط آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در طرح نوروزی
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • امیرآباد بابکان، رکورددار میزان بارش‌ ها در کهگیلویه و بویراحمد