Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@23:40:49 GMT

«همراه اول» درباره «توسکا» و «روبیکا» توضیح داد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۸۱۸۷

«همراه اول» درباره «توسکا» و «روبیکا» توضیح داد

در واکنش به انتشار مطالبی در فضای مجازی درخصوص توسکا و روبیکا و نسبت دادن مالکیت و مدیریت این دو برند به برخی سهامداران مخابرات،شرکت همراه اول اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا،در واکنش به انتشار مطالبی در فضای مجازی درخصوص توسکا و روبیکا و نسبت دادن مالکیت و مدیریت این دو برند به برخی سهامداران مخابرات،شرکت همراه اول اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در اطلاعیه "همراه اول" آمده است:در پی انتشار مطالبی در مورد شركت توسكا و قرارداد تبليغاتی در حوزه سرويس‌های ديجيتال با سازمان صدا و سيما، و نقش سهامداران در مديريت و مالكيت آن و پيرو اطلاعيه روابط عمومی شركت توسكا به اطلاع می‌رساند كه شركت توسكا از شركتهای تابعه همراه اول بوده و هیچ یک از شخصیتهای حقیقی و حقوقی در لایه سهامداری شرکت مخابرات ایران و همراه اول از جمله وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ستاد اجرائی فرمان امام(ره) و نیز سایر سهامداران، هيچ نقشی در مديريت و يا مالكيت اين شركت و همچنین اپلیکیشن «روبیکا» ندارند.

این اطلاعیه می‌افزاید: از آنجایی که شركت توسكا كارگزار همراه اول در اجرای قرارداد صدا و سيما بوده است، به اطلاع میرساند قرارداد مذكور از آذرماه ۹۸ از شركت توسكا منفك و به همراه اول منتقل گرديده و شركت مذكور هیچ فعاليتی در این زمینه ندارد.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: همراه اول روبیکا توسکا شرکت توسکا همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!

همشهری آنلاین: در این شرایط است که باشگاه دست بالا را دارد و می‌تواند درصورت تمدید قرارداد، یک‌چهارم مبلغ قرارداد سرمربی هلندی را کم کند. آخرین شانس تن‌هاخ صعود به لیگ قهرمانان فصل بعد است و ناکامی در این مسیر، اختیار کسر قرارداد را به باشگاه خواهد داد. او سال2022 به باشگاه آمد و قراردادی 3ساله امضا کرد. نه‌تنها تیم او در لیگ برتر موفقیت‌های چشمگیری نداشته که حتی صعود دوباره به فینال جام‌حذفی هم با انتقادهایی همراه بوده است. آنها تیم دسته‌اولی کاونتری‌سیتی را در نیمه‌نهایی جام‌حذفی در ضربات پنالتی شکست دادند اما پیش از آن، در طول بازی 3بر صفر جلو بودند و در 20دقیقه آخر برتری‌شان را از دست دادند.پ

این نخستین‌بار نیست که تیم تن‌هاخ چنین عملکرد غافلگیرکننده‌ای در لیگ داشته و به همین‌خاطر است که بخشی از مالکان منچستر یونایتد، حتی گزینه‌های جانشینی او را هم بررسی می‌کنند. از میان آنها می‌توان به گرت ساوتگیت سرمربی انگلیس، روبرت دی‌زربی سرمربی برایتون و تامس فرانک سرمربی برنتفورد اشاره کرد. با این حال، این نظر تمام باشگاه نیست و تن‌هاخ 54ساله، همچنان شانس تمدید را دارد. اما این تمدید، درصورتی که تیم به لیگ قهرمانان صعود نکند، با کاهش 25درصدی قرارداد همراه خواهد بود. این یعنی احتمالا قرارداد 9میلیون پوندی (11.2میلیون دلاری) سالانه او، تا 6.75میلیون پوند پایین خواهد آمد.

کد خبر 847089 برچسب‌ها لیگ برتر انگلیس ویژه ورزشی تیم منچستر یونایتد لیگ قهرمانان اروپا

دیگر خبرها

  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • خداحافظی با نخستین سامانه تحت وب سمات پس از ۱۶ سال