Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات فصل جاری لیگ‌های دسته اول و دسته دوم آلمان تا پایان ماه آوریل از سر گرفته نخواهد شد. ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان لیگ آلمان اعلام کرد باشگاه‌های بوندس‌لیگایی و بوندس‌لیگای «2» به دلیل تداوم وضعیت موجود در نتیجه شیوع ویروس کرونا (کووید 19)، با ادامه تعلیق این بازی‌ها تا تاریخ 30 آوریل (11 اردیبهشت) موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان 36 باشگاه دسته اولی و دسته دومی از طریق ویدئو کنفرانس در مجمع سازمان لیگ آلمان شرکت کردند و در نهایت به اتفاق آرا تصمیم به ادامه تعلیق بازی‌ها تا پایان ماه آینده میلادی گرفتند.

پیش از این مسابقات لیگ‌های آلمان در تاریخ 13 مارس (23 اسفند) به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق در آمده بود و مسئولان فوتبال آلمان تصمیم به تعلیق تمامی بازی‌های باشگاهی این کشور تا روز دوم آوریل (14 فروردین) گرفته بودند که حالا این زمان تمدید شد.

کریستین شیفرت، مدیر اجرایی سازمان لیگ آلمان همچنین خبر داد هدف مسئولان فوتبال آلمان به پایان بردن لیگ‌های این کشور تا پایان ماه ژوئن است و تمرین تیم‌ها نیز تا تاریخ 5 آوریل (17 فروردین) ممنوع است.

مدیر اجرایی سازمان لیگ آلمان همچنین از احتمال برگزاری بازی‌های باقیمانده لیگ‌های آلمان پشت‌ درهای بسته خبر داد. در حال حاضر 9 هفته به پایان فصل جاری بوندس‌لیگا باقی مانده است.

تعویق بوندس‌لیگا تا 30 آوریل تمدید شد

 

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا بوندس‌لیگا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا بوندس لیگا ویروس کرونا بوندس لیگا سازمان لیگ آلمان تا پایان ماه بازی ها لیگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایپا چطور صدرنشین را زمین‌گیر کرد

به گزارش "ورزش‌سه"، سایپا در حساس‌ترین مسابقه لیگ دسته اول در ورزشگاه خانگی خود به مصاف خیبرخرم آباد رفت و در پایان موفق شد با تک گل انفرادی طاها طباطبایی که عضو تیم المپیک ایران هم بود و به نظر می‌رسد یکی از ستاره‌های آینده‌دار فوتبال ایران باشد، به برتری دست یافت.
مجتبی سرآسیایی که در حال پوست‌اندازی سایپا برای حضور در فصل پیش روی مسابقات لیگ دسته اول است، با دفاع فشرده تیمش را وارد زمین کرد و توانست نیمه اول را با همین شیوه با تساوی بدون گل به پایان برساند.

سایپا در نیمه اول هم چشم به ضدحملات برای باز کردن درواز خیبر بسته بود، اما استراتژی کادر فنی سایپا در نیمه دوم بود که جواب داد و آنها موفق شدند در دقیقه 54 در حالی که خیبر در سودای گلزنی بود روی یک ضدحمله سریع به گل اول مسابقه که البته تنها گل بازی تا سوت پایان بود دست پیدا کنند.
پس از این گل حملات خیبر پردامنه‌تر ادامه پیدا کرد و آنها در روزی که بازی به دلایل مختلف چندین مرتبه قطع شد و شاهد اعلام وقت اضافی زیادی بودیم، چند موقعیت خطرناک ایجاد کردند که با واکنش بهتر مدافعین و سنگربان سایپا و بی دقتی مهاجمین خودی این موقعیت‌ها از دست رفتند. 

نکته قابل توجه این بود که مجتبی سرآسیایی سرمربی سایپا هم در کنفرانس خبری لب به تمجید تیم خیبر گشود و آنها را تیمی خوب و منسجم عنوان کرد که به همین دلیل از دفاع فشرده مقابل آنها استفاده کرده و توانسته به هدف خود دست پیدا کند. 
خیبر اما با وجود شکست در بازی مهم برابر سایپا همچنان صدرنشین جدول لیگ دسته اول و فاصله 5 امتیازی با تیم دوم جدول رده بندی دارد که چادرملو است. سایپا هم با 41 امتیاز رتبه پنجم جدول رده بندی را در اختیار گرفته است.

دیگر خبرها

  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • آلمان سفیر روسیه را احضار کرد
  • خطر فقر روزافزون در کمین شهروندان آلمانی
  • ژابی آلونسو: برای جشن زمان داریم، الان فقط لیگ اروپا
  • دنیله ده روسی: مقابل میلان همه چیز 50-50 است؛ نمی خواهم مسیر ما در لیگ اروپا به پایان برسد
  • سایپا چطور صدرنشین را زمین‌گیر کرد
  • وردربرمن، نبی کیتا را تا پایان فصل کنار گذاشت
  • جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است
  • مرد اول بوندس لیگا شهروند افتخاری لورکوزن می شود
  • رویای تازه شاه آلمان؛ آلونسو باز هم قهرمانی می‌خواهد