Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو شورای شهر تهران پیشنهاد داد تا از سوی شورای شهر تهران پاداش ویژه‌ای برای کارکنانی که در بخش خدمات ویژه مبارزه با کرونا درگیر بوده‌اند، با تاکید بر خدمات شهری، آتش‌نشانی، شهر سالم ، سازمان خدمات اجتماعی در نظر گرفته شود.

به گزارش ایسنا الهام فخاری در جلسه مجازی شورای شهرتهران بر ضرورت پیگیری بودجه ویژه اقشار اجتماعی حوزه آسیب که به دستگاه‌های دولتی از جمله بهزیستی پرداخت شده تاکید کرد و گفت: این ضرورت در حالیست که فعالیت مراکز اجتماعی و ماده ۱۶ بهزیستی متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرخصی زندانیان و موج مراجعه به گرمخانه‌ها

فخاری در ادامه گفت:  هنوز ریالی از بودجه حمایتی خدمات اجتماعی به شهرداری که در خط مقدم و میدانی مراکز خدمات اجتماعی را با تدبیر به موقع برقرار نگه داشته و مانع آلودگی، درگیرشدن و انتقال توسط افراد بی سرپناه شده، پرداختی صورت نگرفته است. آن هم در شرایطی که که با تصمیم مقامات قضایی و آزادی یا مرخصی چند ۱۰ هزار زندانی، موجی از افراد بدون امکان مراجعه به خانه و خانواده و فاقد توان مالی به شهر تهران افزوده شده و فشار کار و تقاضا برای گرمخانه‌ها به شدت بالا رفته است.

سیستم تهویه یکپارچه مترو و ضرورت پیشگیری

به گزارش شورای شهر تهران، فخاری در جلسه مجازی شورای شهر در مورد وضعیت استفاده از مترو در شرایط کنونی گفت: باتوجه به سیستم تهویه یکپارچه و مرکزی خطوط، و تجمع شمار زیادی از شهروندان در یک فضای بسته، نظر کارشناسی رئیس شورا و با استناد به راهکارهای آزموده شده در چین بر ضرورت توقف موقت فعالیت مترو باید مورد توجه قرار گیرد. در شرایط اضطراری حفظ جان مردم بر هر نکته دیگری تقدم دارد. پیشگیری از انتقال و توقف زنجیره مرگ‌آور که منجر به کمتر کشته شدن حتی یک نفر شود، اولویت شهری ما است نه توجیه‌های اقتصادی یا اداری.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس شهرداري تهران شوراي شهر تهران شورای شهر شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مقابله با گران فروشی در داروخانه‌های قم

 غلامیان،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه باید با گران‌فروشی در داروخانه‌ها برخورد شود، گفت: مراجعه کنندگان به داروخانه‌ها عموماً به دلیل حال روحی و جسمی، تخلفات در داروخانه‌ها را پیگیری نمی‌کنند و این موضوع وظیفه دانشگاه علوم پزشکی را دو چندان می‌کند.

وی گفت: برخی از بازرسان و مسئولان رسیدگی به تخلفات این حوزه خودشان ذی‌نفع هستند که این موضوع برخورد با متخلفان را تا حد زیادی پیچیده می‌کند.

غلامیان بر نظارت بیشتر بر فعالیت داروخانه‌ها و مراکز درمانی تاکید کرد و گفت: در حوزه دارو و درمان باید به صورت مستمر نظارت صورت بگیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همچنین بر افزایش نظارت‌ها بر میدان میوه و تره بار شهید رجایی تاکید کرد و گفت: کنترل قیمت‌ها در میدان تره بار تاثیر بسیار زیادی در کنترل قیمت در سطح شهر خواهد داشت و تعزیرات، صمت و جهاد کشاورزی باید با جدیت این موضوع را پیگیری کنند.

وی گفت: اصلاح فرایند نرخ گذاری و نصب برچسب قیمت، اولین اقدامی است که باید هرچه سریع‌تر در میدان میوه و تره بار شهید رجایی عملیاتی شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه های سلامت محور در منطقه ۹ تهران
  • معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • ماجرای خروج کودکان کار اتباع از تهران
  • ساماندهی دستفروشان در قالب طرح ویژه شهرداری تهران
  • لزوم مقابله با گران فروشی در داروخانه‌های قم
  • کودکان کار اتباع از تهران می‌روند
  • ضرورت تعامل و همکاری شهرداری و بنیاد ایران‌شناسی در راستای احیا هویت تاریخی شهر ارومیه
  • طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر در یک شب
  • تصویب لایحه تخفیف عوارض ۳۲ درصدی شهرداری به شهروندان شیرازی
  • ضرورت اجرای دقیق قانون تازه تصویب ساماندهی تجارت مرزی