Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@18:28:00 GMT

ماندنم در استقلال را خیانت می‌دانستم

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۸۳۱۵

بهرام امیری درباره انتخاب احمد سعادتمند به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار داشت: من شناختی از سعادتمند ندارم، اما آرزو می‌کنم بتواند به باشگاه کمک کرده و مشکلات را حل کند تا استقلال از شرایط فعلی بیرون بیاید.

اخبار ورزشی- وی در مورد اینکه سعادتمند پیش از انتخابش به‌عنوان مدیرعامل استقلال رایزنی‌هایی برای پرداخت بدهی به مربیان و بازیکنان خارجی انجام داده است، گفت: این مسئله یکی از کارهای خوب در مقطع فعلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه ما آرای فدراسیون‌ها و بدهی‌ها را داریم، اما با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فیفا و AFC مشخص نیست که چه اتفاقی می‌افتد و به نظر می‌رسد که خود به خود اجرای آرای فیفا چند ماه عقب خواهد افتاد. با این حال، گرفتن مهلت از وینفرد شفر، منشا و ... از اقدامات مثبت سعادتمند بوده است.

معاون پیشین باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: سعادتمند براساس بودجه‌ و منابع مالی که خودش می‌داند، اقدام‌ می‌کند، اما در مجموع کارهای اخیر ایشان با توجه به اینکه زمانی عضو هیئت مدیره استقلال بوده است، نشان می‌دهد که به کارها آشنایی دارد.

امیری در خصوص اینکه آیا هنوز مسئولیتی در باشگاه استقلال دارد یا نه، گفت: مسئولیتی ندارم. پس از استعفایم، آقای فتح‌الله‌زاده از من خواست که در خدمت باشگاه باشم، اما با توجه به مشکلات زیادی که استقلال دارد، می‌دانستم کار کردن سخت است و از توانم خارج است. به نظرم در این شرایط، اشغال کردن پست خیانت است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال مدیرعامل استقلال استقلال باشگاه استقلال مدیرعامل استقلال بهرام امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۸۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه هفته‌های خوبی را سپری می‌کرد و پس از دو پاس گل متوالی در بازی‌های ملوان و صنعت نفت، دچار مصدومیت شد و در بازی قبلی خیلی زود تعویض شد.

عالیشاه به عنوان یک مهاجم سایه که در نقش بازیکن آزاد هم برای بازیسازی ظاهر می‌شود حسابی درخشید و به بخش جدایی ناپذیر ترکیب پرسپولیس تبدیل شد اما مصدومیت احتمالا در بازی بعدی او را از ترکیب دور می‌کند.

در این شرایط پرسپولیس که ابزار بازی دادن به دو مهاجم تخصصی را هم ندارد باید مقابل آلومینیوم در جام حذفی به وحید امیری برای بازی در خط حمله اعتماد کند‌‌. امیری پس از سپری کردن چندماه مصدومیت از ابتدای نیم فصل دوم به میادین برگشته اما بازیکن ثابت نبوده است.

با این حال کادرفنی پرسپولیس امیدوار به درخشش وحید امیری در بازی حساس جام حذفی برابر آلومینیوم اراک هستند.

دیگر خبرها

  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • بازگشایی ۸ محور مواصلاتی مازندران در پی سیلاب روز گذشته
  • مسئولان قضائی عهده‌دار مسئولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستند
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • ادامه خیانت مصر به فلسطینیان در تخریب تونل‌های مقاومت
  • ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است
  • خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین + فیلم
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد