Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@16:00:57 GMT

حجت الاسلام آذرپندار عمر خود را در مسیر ولایت سپری کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۸۳۲۱

حجت الاسلام آذرپندار عمر خود را در مسیر ولایت سپری کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی‌اکبری در این پیام آورده است: حجت الاسلام جعفر آذرپندار که نزدیک هشت سال در سنگر امامت جمعه حضور داشت، عمر پربرکت خود را در دفاع از کیان انقلاب اسلامی و مسیر مستقیم ولایت سپری کرد و علاوه بر خدمات فراوان به محرومان در حوزه و دانشگاه هم منشاء اثر بود.

وی ادامه داده است: عروج شهادت گونه این روحانی مردمی و انقلابی که از اولین روزهای شیوع بیماری درخط مقدم تلاش خالصانه و مجاهدانه برای دفاع از سلامت مردم شریف منطقه حضوری میدانی،شبانه روزی،اثربخش و پررنگ داشت، آزمونی برای صبر و استقامت اهل بیت مومن و متوکل ایشان محسوب می شود و جلوه های دیگر از مقام تسلیم و رضای بندگانش را به مقربان درگاه حضرتش خواهد نمایاند و اسباب رفعت روحی و معنوی اهل معنا را فراهم خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با تسلیت درگذشتن این روحانی والامقام به نماینده ولی فقیه درآذربایجان‌غربی، ائمه جمعه استان و مردم قدرشناس منطقه عالم پرور چهاربرج (مرحمت آباد) و طلب صبر و اجر بازماندگان مکرم به ویژه همسر مکرمه،سه فرزند ارجمند و داماد بزرگوار،از درگاه پروردگار متعال رحمت واسعه حق برای آن مرحوم مغفور مسالت کرده است.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام جعفر آذرپندار امام جمعه چهاربرج از توابع شهرستان میاندوآب روز گذشته در راه مبارزه با کرونا و براثر ابتلا به این بیماری در بیمارستان شهید عباسی این شهردرگذشت.

حجت الاسلام آذرپندار متولد ۱۳۵۵ شهر چهاربرج بوده و نخستین امام جمعه این شهر در سه دوره متوالی به مدت ۹ سال بود.

برچسب‌ها چهاربرج آذربایجان غربی ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهاربرج آذربایجان غربی ارومیه چهاربرج آذربایجان غربی ارومیه حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با حجت‌الاسلام کفیلویی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز ۷ فروردین به مناسبت فرا رسیدن سال نو و تبریک عید نوروز ضمن حضور هیئت همراه با حجت‌الاسلام محمد کفیلویی دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

وی در این دیدار نام‌گذاری امسال با عنوان « جهش تولید با مشارکت مردم» توسط رهبر معظم انقلاب را یادآوری کرد و گفت: تریبون مساجد بهترین ظرفیت برای تبیین مطالبات رهبری و بررسی مسائل روز کشورمان است که باید از این بستر حداکثر بهره را برد، کما اینکه تاکنون چنین بوده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: با توجه به اینکه طلاب و روحانیون در بین مسئولان و مردم جایگاه خطیری دارند می‌توانند در نهادینه شدن شعار سال گام بردارند.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • برگزاری جشن ولادت امام حسن علیه السلام همراه با افطاری خاص
  • آیا در برزخ شفاعت وجود دارد؟
  • هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند
  • جشن روزه اولی‌ها در خضرآباد
  • پیروی از ولایت همراه با عاقبت به خیری
  • بیانیه روحانیون اهل سنت آذربایجان غربی در محکومیت جنایات اخیردر بیمارستان شفاء غزه
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با حجت‌الاسلام کفیلویی
  • دنباله‌روی از الگو‌های حکمرانی غربی نتیجه فاصله‌گیری از قرآن است
  • روحانیان و ائمه‌جمعه اهل‌سنت آذربایجان‌غربی جنایات اخیر رژیم‌صهیونیستی را محکوم کردند