Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:16:59 GMT

پرداخت الکترونیکی در سامانه مسکن مهر پرند امکانپذیر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۸۳۳۸

پرداخت الکترونیکی در سامانه مسکن مهر پرند امکانپذیر شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «محسن وطن خواهی» تصریح کرد: اکنون تعداد زیادی از مراجعه کنندگان کارگزاری مسکن مهر پرند، بابت تحویل واحدهاست و به این ترتیب تسریع در روند الکترونیک تحویل واحد متقاضیان خواهد شد.

به گفته وی، براساس هماهنگی با بانک مرکزی و بانک ملی، درگاه پرداخت الکترونیک بانک ملی در سامانه قرار گرفته که متقاضیان را از حضور فیزیکی در بانک بی‌نیاز می‌کند و این اقدام به‌ویژه در شرایط کنونی کشور بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند اضافه کرد: در بخش صدور کارت قسط نیز با هماهنگی بانک مسکن، تمامی فرم‌های مورد نیاز برای تشکیل پرونده در سامانه قرار داده شده و متقاضیان به‌منظور تسریع در فرایند تشکیل پرونده می‌توانند نسبت به تکمیل آنها اقدام کنند.

وطن‌خواهی افزود: همچنین در جلسات مشترک با مدیران بانک مسکن جنوب‌غرب تهران مقرر شد، بزودی تمام فرایند تشکیل پرونده به‌ شکل الکترونیک انجام شود و متقاضی برای معرفی ضامن و صدور کارت قسط به بانک مراجعه کند.

 وی گفت:مردم از نقل و انتقال قانونی واحدهای مسکونی پرند استقبال کردند و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیک مسکن مهر پرند به آدرس e-parand.ir اطلاعات مربوط به نفر آخر را که تقاضای نقل و انتقال دارد و اطلاعات نفر اول را که قرارداد به نام او است، در سامانه وارد و آخرین وکالت‌نامه را بارگذاری کنند تا فرایند نقل و انتقال به‌ شکل الکترونیک قابل انجام باشد و متقاضی در آخرین مرحله و برای تحویل قرارداد جدید به کارگزاری باید مراجعه کند.

 مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند، خاطر نشان کرد، همزمان با سایر بخش‌ها، فرآیند خرید عرصه نیز الکترونیکی‌شده و پرداخت قیمت عرصه به دو شیوه نقد یا نقد و اقساط بوسیله درگاه بانکی سامانه مقدور است و در انتها قرارداد نیز به‌ شکل الکترونیک در سامانه تولید خواهد شد و متقاضی فقط برای امضای قرارداد و مراحل پایانی و با اخذ نوبت ازسامانه به کارگزاری مراجعه خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، «پدرام صمیمی‌فر» عضو هیات‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند اواخر سال گذشته از ساخت سه هزار واحد مسکونی در فاز اول طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و گفت: واحدهای ثبت‌نامی طرح اقدام ملی مسکن در پرند در فاز ششم این شهر احداث می‌شوند.

 صمیمی‌فر در زمینه مکان‌یابی پروژه‌های اقدام ملی مسکن، گفت: واحدهای ثبت‌نامی طرح اقدام ملی مسکن در فاز ششم این شهر جدید احداث می‌شوند؛ اکنون پنج قطعه زمین به مساحت ۱۵ هکتار برای فاز اول این طرح آماده‌سازی شده  و این مقدار زمین، استعداد ساخت سه هزار واحد مسکونی را خواهد داشت.

وی گفت: وزارتخانه ۲۰ هزار واحد را به عنوان سهمیه به شرکت عمران شهر جدید پرند اختصاص داده و در مرحله نخست توانستیم طراحی سه هزار واحد را انجام دهیم؛ اکنون نیز در مرحله اخذ پروانه هستیم که به محض دریافت، عملیات ساخت را آغاز می‌کنیم.

برچسب‌ها وزارت راه و شهرسازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی شرکت عمران شهر جدید پرند اقدام ملی مسکن هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان

شما شهروندان عزیز در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی توسط بانک‌ها خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • تجهیز ۲۴ آزاد راه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند
  • مجهز شدن ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض