Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@14:21:30 GMT

خسارت 69 میلیارد ریالی سیل و تگرگ به بخش کشاورزی بردسکن

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۸۵۱۲

علیرضا مهمیز در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: در بازدیدهای به عمل آمده کارشناسان جهاد کشاورزی از مناطق مختلف شهرستان مشخص شد که بیشترین خسارت ناشی از سیل و تگرگ به منطقه کوهپایه و بخش مرکزی بردسکن وارد شده است. 

وی افزود: بر اثر وقوع سیل و بارش تگرگ به هزار و 250 هکتار از مزارع جو، گندم، زیره و باغات انار، انگور و درختان بادام بین 10 تا 20 درصد خسارت وارد شد و باعث ریزش 20 رشته قنات در منطقه کوهپایه بردسکن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی بردسکن از کشاورزان خسارت دیده ناشی از سیل و تگرگ دارای بیمه محصولات کشاورزی خواست به صورت تلفنی میزان خسارت خود را به صندوق بیمه بانک کشاورزی شهرستان اعلام کنند تا کارشناسان جهت تعیین میزان خسارت حضور پیدا کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بخش کشاورزی جهاد کشاورزی سیل گندم گفتگو با ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی به همت اداره جهاد کشاورزی شهرستان اهر بمناسبت گرامیداشت روز ملی گندم و نان، جشنواره پخت نان و غذا‌های نان پایه با مشارکت ۸۰ شرکت کننده از نانوایان، کشاورزان و اهالی روستا‌های این شهرستان برگزار شد.

علی نجفی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر با بیان اینکه سالانه ۲۵ هزار تن گندم در این شهرستان تولید می‌شود گفت: این جشنواره باهدف معرفی نان‌های باکیفیت سنتی، صنعتی و محلی و همچنین ترغیب خانواده‌ها برای استفاده نان‌های باکیفیت برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • عوامل خسارت‌زای زنگ زرد گندم و سن غلات مزارع فارس مدیریت می‌شوند
  • مدیریت عوامل خسارت‌زا زنگ زرد گندم و سن غلات در فارس
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود
  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد