Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@15:16:17 GMT

هرگونه تجمع برای روز طبیعت در جلیل‌آباد ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۸۵۲۵

هرگونه تجمع برای روز طبیعت در جلیل‌آباد ممنوع است

بخشدار جلیل آباد پیشوا گفت: هرگونه تجمع برای روز طبیعت در جلیل‌آباد ممنوع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، سید مصطفی قاسمی بخشدار جلیل‌آباد شهرستان پیشوا گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا، تجمع در روستاها و اطراف زمین‌های کشاورزی در روز طبیعت ممنوع است.

 

جلسه هماهنگی اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه برای مبارزه با ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌های ویژه روز طبیعت در بخش جلیل‌آباد با حضور بخشدار، رؤسای پاسگاه‌ها، حوزه های مقاومت بسیج، راهداری، پلیس راه و دهیاری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 قاسمی در این جلسه گفت:  با توجه به قرار گرفتن در دوران پیک شیوع ویروس کووید ۱۹، اطلاع‌رسانی درخصوص محدودیت تجمع و تردد در سطح شهر و روستاهای بخش جلیل‌آباد برای آگاهی مردم صورت گرفته است.


 
وی افزود: با همکاری نیروی انتظامی و دهیاری‌ها عبور و مرور در روزهای آتی کنترل و از توقف و تجمع در روستاها و اطراف زمین‌های کشاورزی برای روز ۱۳ بدر ممانعت خواهد شد.

 

قاسمی ضمن قدردانی از همکاری مردم جلیل‌آباد در اجرای پروتکل‌های بهداشتی، افزود: از مردم می‌خواهم در این چند روز باقی مانده تا ۲۰ فرودین نیز برای حفظ سلامت خود در خانه‌ها بمانند تا با یاری هم و لطف خداوند این بحران را به سلامت پشت سر بگذاریم.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز طبیعت ممنوع پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جلیل آباد روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۸۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله پوشاک قاچاق در اندیمشک

سردار حجت الله سفیدپوست گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران ایستگاه ایست و بازرسی پل زال شهرستان اندیمشک با کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه خودروی شوتی پژو ۴۰۵ حامل بار قاچاق را شناسایی و در عملیاتی پلیسی با استفاده از علائم هشدار دهنده آن را متوقف کردند.

او می‌گوید: در بازرسی از بار خودروی توقیفی ۲۵۹ جین پوشاک قاچاق و فاقد هرگونه مجوزگمرکی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در بحث قاچاق و توزیع خارج از شبکه کالا‌های اساسی، اخبار مربوط را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران
  • بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار/ ورود گردشگران و طبیعت‌گردان به منطقه ممنوع است
  • بیمارستان شهید جلیل یاسوج آبروی استان است/ کاهش اعزام بیمار
  • فیلم سینمایی آپاراتچی ،روایتی از سینما برای سینما
  • ایران دنبال تنش در منطقه نیست
  • کشف محموله پوشاک قاچاق در اندیمشک
  • نهالکاری مشارکتی با همکاری شهروند طبیعت دوست در شهرستان اشتهارد اجرا شد
  • کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر