Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@03:45:13 GMT

روز جمهوری اسلامی نماد اتحاد ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۸۶۰۷

روز جمهوری اسلامی نماد اتحاد ملت ایران است

زهرا ساعی ، روز جمهوری اسلامی ایران را آغازی بر تثبیت انقلاب اسلامی دانست و افزود: روز دوازدهم فروردین یادآور تلاش‌های شهدا، امام شهدا و ملت ایران برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران است که در پی مقاومت در طول هشت سال جنگ تحمیلی محقق شد.

فداکاری در قالب مدافعان سلامت مصداق بارز ایثار است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه روز جمهوری اسلامی نماد مقاومت، ایثار و اتحاد ملت ایران است، ادامه داد: ملت ایران نه تنها در دوران جنگ تحمیلی بلکه بعد از آن نیز در عرصه مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان به ویژه آمریکا جهانخوار و در جبهه مقاومت در قالب مدافعان حرم نشان دادند که در برابر ظلم استکبارگران جهان سکوت نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هم‌اکنون نیز در پی شیوع ویروس کرونا هم پرستاران و پزشکان در قالب مدافعان سلامت و هم نیروهای مسلح در کنار آنها قهرمانانه به حراست و حفاظت از جان و مال هموطنان خود پرداخته و نشان دادند که برای حمایت از همنوعان خود در هر زمان و هر مکان ایثار می‌کنند.

آمریکا و متحدانش بار دیگر دچار خسران خواهند شد

رئیس کمیته جوانان، زنان و خانواده کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه اتحاد ملی عامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است، یادآور شد: آمریکا در روزهای اخیر اقدام به پیاده‌سازی ادوات جنگی در عراق کرده است و همچون گذشته برای ایجاد ناآرامی در منطقه تلاش می‌کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تاکید کرد: ملت ایران اثبات کرده است که با اطاعت از رهنمودهای هوشمندانه رهبر معظم انقلاب پیوسته در مقابل هر نوع تعدی از سوی دشمنان ایستادگی می‌کنند و در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران از جان و مال خود خواهند گذشت، بنابراین این بار هم آمریکا و متحدانش با ایجاد آشوب در منطقه، نه تنها به اهداف شوم خود دست نمی‌یابند، بلکه به شدت دچار خسران خواهند شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۸۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، سردار رونده در یادواره شهدای جبهه مقاومت در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس، اظهار کرد: بیان کرد: رمز و راز موفقیت‌ها و سربلندی‌های سردار زاهدی در عملیات و کارهای نظامی این بود که خود را خادم مردم می‌دانست و با فداکاری برای مردم و امنیت کشور از جان خود مایه  گذاشت و به آرزوی خود که همان شهادت است دست‌یافت.
وی افزود: این سردار شهید با رفتار و اخلاق ویژه خود توانسته بود در قلب فرماندهان و حتی در دوره فرماندهی قدس در لبنان توجه سید حسن نصرالله را به خود جلب کند.
این یادگار دفاع مقدس بیان کرد: رمز و راز موفقیت‌ها و سربلندی‌های این سردار در عملیات و کارهای نظامی، این بود که خود را خادم مردم می‌دانست و با فداکاری برای مردم و امنیت کشور از جان خود مایه گذاشت و به آرزوی خود که همان شهادت است دست‌یافت.
سردار رونده گفت: بعد از هشت سال دفاع مقدس در جایگاه‌های مختلفی قرار گرفت و خدمات بسیار را از خود به یادگار گذاشت؛ اما نگرانی داشت که توفیق شهادت نداشته باشد.
وی با بیان اینکه دشمن در چندین بار به دنبال شهادت این سردار بود و با تجهیزات الکترونیکی که در دسترس داشت اقدام کرد که نتوانستند او را به شهادت برسانند؛ اما هنگامی که خدا اراده کند شهادت نصیب خواهد شد.
سخنران یادواره شهدای جبهه مقاومت در بخش دیگر سخنرانی خود به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: این عملیات آبروی مقاومت بود که با همت و تلاش و پشتکار و برنامه‌ریزی‌های خود فلسطینی ها رقم خورد و کسی باور نمی‌کرد که این ضربه جبران‌ناپذیری را برای رژیم صهیونیستی ایجاد کند.
این مشاور نظامی ادامه داد: هدف ایران از عملیات وعده صادق جنگ تمام‌عیار نبود بلکه خواست تا به‌طرف مقابل خود را نشان بدهد که قدرت توازن را دارد و اگر بخواهد بزند، زده خواهد شد و این عملیات خیلی از خودی‌ها در منطقه و بین‌الملل به قدرت موشکی ایران اذعان داشتند؛ ولی آن را در کمیت محدود کرده و در تنبیه فکر شلیک این قدر موشک از خاک ایران را نداشتند.
سردار رونده به دستاوردهای جمهوری اسلامی و توانایی مناسب جمهوری اسلامی و مقاومت در این عملیات اشاره کرد و گفت: اولین دستاورد این عملیات دنیا با گوشه‌ای از توانایی انقلاب اسلامی آشنا شد و ما از مرز بازدارندگی گذشته و به مرحله توازن رسیده‌ایم، و این قاعده عقلانیت در دهه‌ها میان ایران و آمریکا جواب داده و عامل درگیری مستقیم نبوده است.
وی اظهار کرد: بسیجیان پیشانی مقاومت هستند و از کمک‌های ارتش جمهوری اسلامی در طول این عملیات استفاده شده است و توانمندی‌های این عزیزان همیشه باعث پویایی و سرزندگی نیروهای مسلح بوده و هست.   انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است
  • اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد
  • مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • رئیسی : میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشار ها مقاومت کردیم
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس