Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@23:57:09 GMT

وضعیت کاری ادارات تا ۲۰ فروردین اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۸۶۳۲

وضعیت کاری ادارات تا ۲۰ فروردین اعلام شد

 کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به سؤال درباره وضعیت کاری ادارات تا ۲۰ فروردین، گفت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار کارمند قطعی داریم که ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار معادل ۵۰ درصد در همان ابتدای تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شدند. از ۵۰ درصد بعدی ۵۰۰ هزار نفر کارکنان نظام سلامت هستند که نه‌تن‌ها امکان تعطیلی آن‌ها وجود ندارد، بلکه به طور مضاعف هم کار می‌کنند و ۲۵۰ هزار نفر هم در شهرداری‌ها فعال هستند که ۲۰۰ هزار نفر در حوزه خدمات عمومی هستند که تعطیل‌بردار نیست و بخشی دیگر از کارمندان دولت، نیرو‌های نظامی و امنیتی هستند و تعطیل نخواهند شد و تکلیف بیش از ۲ میلیون نفر مشخص است که تعطیل شدند یا به هیچ وجه تعطیل نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانپور ادامه داد: از ۵۰۰ هزار کارمند حداکثر تا سقف یک سوم با نظر وزیر یا رییس دستگاه اجرایی مربوط در روز‌های عادی صرفا جهت انجام امور ضروری با رعایت فاصله گذاری و رعایت نکات بهداشتی فردی و عمومی در محل کار حضور پیدا خواهند کرد.   منبع: دیده بان ایران 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دولت کرونا وضعیت کاری پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۸۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان، گفت: در ایام شب‌ قدر تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد. - اخبار استانها -

عبدالله رشیدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، از تغییر ساعت اداری خبر داد و اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران و به منظور فراهم شدن امکان بهره‌مندی کارکنان دولت از ثمرات معنوی شب‌های پرفضیلت قدر، مطابق سنوات گذشته زمان شروع به کار تمام  سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی در استان کردستان در روزهای نوزدهم، بیست و سوم و  بیست و هفتم ماه مبارک رمضان با تأخیر خواهد بود.

وی افزود: ساعت شروع فعالیت تمام دستگاه‌های اجرایی استان کردستان در این ایام شب قدر 9 صبح است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان، گفت: این تعطیلی شامل دستگاه‌های خدمات‌رسان و بیمارستان‌ها نمی‌شود و همکاران باید مطابق برنامه و شیفت ابلاغی سر کار حضور یابند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر
  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است
  • ساعت کاری ادارات کردستان در ایام شب قدر اعلام شد
  • تغییر ساعت کاری ادارات بروجرد
  • وضعیت اکران سینماهای مشهد در شب‌های قدر چگونه است؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟
  • ساعت کار ادارات دولتی در فروردین ۱۴۰۳ تغییر کرد؟