Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، عباس تقی‌زاده در خصوص محدودیت‌های اعمالی در روز ۱۳ فروردین‌ ماه در سطح استان کرمان در قالب طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ۷۰ نقطه از ورودی‌های سراسر شهرستان‌های استان در روز ۱۳ فروردین ادامه خواهد داشت ضمن آنکه کنترل ورودی‌های استان کرمان نیز که از ابتدای سال جدید در راستای مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا فعال شده بودند، این کنترل‌ها فردا نیز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان‌کرد: همه تفرجگاه‌ها و پارک‌ها، مراکز گردشگری و تفریحی، مراکز تاریخی و فرهنگی، بوستان‌های‌داخل شهرستان‌ها و فضاهای دارای جاذبه‌های گردشگری مثل آبشار راین، بیابان لوت، محل‌ها و مناطقی که به صورت سنتی مردم در روز «سیزده به در» در آنجا اقامت یا تجمع می‌کردند فردا چهارشنبه (۱۳ فروردین) ماه ورودی آنها مسدود و مسیرهای منتهی به همه این مکان‌ها تحت کنترل شدید نیروی انتظامی و سایر اکیپ‌های نظارتی قرار خواهند گرفت.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه‌ای و روابط عمومی با تاکید بر آنکه هیچ کنترلی از درب منازل انجام نمی‌شود، تصریح کرد: همچنین فردا مانند روال گذشته تمامی جایگاه‌های سوخت سراسر استان کرمان فعال خواهند بود و هیچ مطلبی درباره عدم سوخت رسانی به مردم در جایگاه ها صحت ندارد.

وی خطاب به مسافرانی که در استان کرمان هستند، گفت: مسافرانی که قصد بازگشت به استان خود دارند می‌توانند از کنار گذرها و کمربندی‌های شهرهای استان عبور کرده و به محل سکونت خود بازگردند و ما نیز از آنها درخواست داریم که به استان خود بازگردند زیرا در روزهای پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی در سراسر کشور ممکن است، محورهای مواصلاتی ترافیک سنگینی داشته باشد.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه فشار زیادی روی سیستم بهداشت و درمان وارد می‌شود، اظهار کرد: به خاطر رفتن به دامان طبیعت و در نتیجه آن افزایش تماس‌ها، باعث افزایش تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در استان نشویم و اجازه ندهیم روند ابتلا به ویروس کرونا در استان صعودی شود لذا از همه مردم شریف استان کرمان می خواهیم فردا را در خانه بمانند.

وی با اشاره به اینکه تمامی پارک‌های سراسر استان کرمان فردا ۱۳ فروردین ماه تعطیل هستند، بیان کرد: همچنین توصیه شده است که در روز ۱۳ فروردین از مهمانی‌های خانوادگی و دورهمی در منازل نیز جدا پرهیز شود.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه‌ای و روابط عمومی با تاکید بر این جمله که «در روز سیزده بدر، کرونا را به زندگیمان پیوند نزنیم» خاطر نشان کرد: باید بپذیریم که خارج شدن از منزل در روز ۱۳ بدر همراه برگشت با کرونا خانه خواهد بود و مردم این ریسک را نکنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جاذبه های گردشگری رسانه روابط عمومی گردشگری نیروی انتظامی استان کرمان ۱۳ فروردین روز ۱۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۸۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۸۰ معلول میبدی از حق پرستاری از فروردین ماه امسال

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فلاح گفت: پیرو پیگیری‌های انجام شده به منظور ارتقای سطح کیفیت زندگی و افزایش امید به زندگی افراد دارای معلولیت و حمایت از این افراد و خانواده هایشان تعداد ۸۰ نفر از معلولان شدید و خیلی شدید واجدالشرایط که در دهک درآمدی یک، دو، سه قرار داشتند و از سالیان گذشته در انتظار دریافت حق پرستاری بوده اند از فروردین ماه امسال از این خدمت بهزیستی بهره‌مند خواهند شد. 
 سید محسن فلاح در مورد شرایط بهره مندی از این خدمت، تصریح کرد: افرادی که تحت پوشش بهزیستی محل سکونت خود بوده و درجه معلولیت شدید و یا خیلی شدید داشته باشند به جز معلولیت‌های بینایی و شنوایی و حسی، نیازمند مراقب باشند، در مراکز شبانه‌روزی اقامت نداشته باشند، همزمان از سایر کمک هزینه‌ها نظیر حق پرستاری ضایعه نخاعی و کمک هزینه فعالیت مراقبت در منزل برخوردار نباشند، دارای معلولیت چندگانه باشند، استقرار در دهک کم درآمدی ۱ تا ۳ از طریق سامانه ارمغان و آزمون وسع این شناسایی صورت می‌گیردو مشمول دریافت حق پرستاری می‌شوند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سیلاب شدید در مسیرهای شهرستان بهاباد
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • سیلاب شدید در مسیرهای شهرستان بهاباد | ویدئو
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • تورم دوازده ماهه منتهی به فروردین، ۳۸.۸درصد شد
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان
  • بهره مندی ۸۰ معلول میبدی از حق پرستاری از فروردین ماه امسال