Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:51:08 GMT

انبار احتکار اقلام بهداشتی در گچساران کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۸۷۰۱

انبار احتکار اقلام بهداشتی در گچساران کشف شد

 سید محمد موسوی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران انتظامی گچساران در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مقدار قابل توجهی مواد بهداشتی در انبار باربری، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی ابراز داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه اداره بهداشت و درمان در اجرای طرح مبارزه با محتکران اقلام بهداشتی به محل مورد نظر اعزام و پس از بازرسی موفق به کشف  بیش از ۱۵هزار قلم مواد و تجهیزات بهداشتی  شدند که تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری صاحب اموال در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسوی افزود: کالاهای مکشوفه و احتکار شده شامل دستکش، لباس گان، ماسک، عینک، ژل ضدعفونی کننده، شیلد صورت است که پس از کشف و ضبط با دستور مقام قضائی تحویل اداره بهداشت و درمان شهرستان شد.
فرمانده انتظامی گچساران از شهروندان خواست در صورت اطلاع از وجود هر نوع کالای احتکار شده و قاچاق، بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گچساران کهگیلویه وبویراحمد فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۸۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج

اصلانی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج گفت: در راستای نظارت‌های بهداشتی بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان آوج از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، یک باب قصابی به دلیل کشتار غیر مجاز دام پلمب شد.

وی افزود: ذبح دام فقط باید در کشتارگاه انجام شود تا مراحل معاینه دام زنده قبل از کشتار و بازرسی بهداشتی لاشه دام در کشتارگاه انجام و پس از تایید سلامت وارد مراکز عرضه شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج به عموم مردم توصیه کرد: در هنگام خرید گوشت قرمز به مندرجات لیبل روی لاشه دقت کنند که تاریخ مصرف آن منقضی نشده باشد و در صورت مشاهده تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۱۲ با اداره کل دامپزشکی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان