Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا پورابراهیمی روز سه شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: تبعات اقتصادی یکی از پیامدها و مشکلاتی است که در بحران بیماری کرونا ایجاد شده که ضمن ایجاد مشکل برای صاحبان بنگاه ها و فعالان اقتصادی، کسب و کارهای کوچک و متوسط و بزرگ؛ مشکلاتی را نیز برای شهروندان به وجود آورده است.

وی  گفت: از آنجا که ارائه خدمات ۱۲ اتحادیه مجاز شمرده شده  و به شکل اینترنتی و تلفنی و روال عادی در حال انجام است، توقف دیگر اتحادیه‌ ها و اصناف مشکلاتی برای مردم و صاحبان کسب و کارها ایجاد کرده و بعضا نارضایتی اجتماعی نیز به وجود آورده  و مقرر شده  که اتاق اصناف با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و استانداری کرمان و سازمان صنعت و معدن و تجارت، چارچوب استمرار فعالیتهای ۱۶ اتحادیه مشخص شود که در آن رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از اشاعه ویروس کرونا شکل گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پور ابراهیمی در ادامه گفت: با توجه به شرایط ایمنی و رعایت مسائل بهداشتی در معادن زغالسنگ درخواست داریم همچنان فعالیت های معادن زیرزمینی زغالسنگ تا ریشه کردن شدن ویروس کرونا تعطیل بماند ضمن اینکه همزمان با توقف معادن زیرزمینی ، امکان برداشت از معادن روباز برای کمک به کارگران و شرکت های مربوطه فراهم شود.

وی همچنین در رابطه با حل مشکل آب شرب حاشیه شهر کرمان گفت: با موافقت استاندار مقرر شد برنامه جامع نحوه حل مشکل آب شرب حاشیه شهر کرمان از طریق فرماندار تا پایان هفته اینده به ستاد استانی کرونا ارسال شود ضمن اینکه با تامین منابع مالی از سوی شرکت های بزرگ برای ستاد استان، مشکل آب آشامیدنی حاشیه شهر کرمان برطرف خواهد شد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی ویروس کرونا کرمان پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی ویروس کرونا کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ویروس کرونا کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند

در پی بارش شدید باران ظهر امروز (۴ اردیبهشت) در شهرستان زرند و جاری شدن سیلاب در برخی نقاط، استاندار کرمان ضمن بازدید میدانی از نقاط در معرض آسیب و مستعد سیل، دستور لازم جهت ساماندهی شهرستان برای مقابله با خطرات احتمالی ناشی از سیل را صادر کرد. 

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان ظهر سه‌شنبه ۴ اردیبهشت در پی بارش باران و سیلابی شدن چند نقطه از شهرستان زرند وارد این شهرستان شد. 

استاندار کرمان با حضور در چند نقطه از سطح شهر زرند که مستعد آسیب و سیلاب بودند، ضمن بررسی میدانی منطقه، دستور لازم جهت ساماندهی و مدیریت بهتر شهرستان جهت مقابله با خطرات احتمالی ناشی از سیل را صادر کرد. 

استاندار کرمان در حاشیه این بازدید گفت: در یک فاصله زمانی کوتاه در شهرستان زرند بیش از ۲۵ میلیمتر بارش باران داشتیم، لذا با توجه به حجم زیاد باران و سرعت سیل، علی‌رغم وجود دو سد خاکی، از چند نقطه آب وارد شهر شده و موجب آبگرفتگی چند خانه شد، اما به لطف خدا خیلی آسیبی وارد نشد. 

فداکار با اشاره به اینکه برخی نقاط که در بارندگی سال گذشته دچار آسیب شده بودند، امسال اصلاح شده‌اند، افزود: در روستا‌ها تمهیدات خوبی انجام شده و نگرانی در این زمینه وجود ندارد و امکانات لازم جهت مقابله احتمالی با خطرات ناشی از بارش ها بسیج شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • بنگاه داری بانکها از آفات بزرگ مسکن کشور است
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است