Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:18:45 GMT

جریمه ۵ میلیون ریالی ۱۵۰۰ دستگاه خودروی متخلف در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۸۸۵۷

جریمه ۵ میلیون ریالی ۱۵۰۰ دستگاه خودروی متخلف در ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگرضا همتی زاد اظهار کرد: پلیس راه از تمام تجهیزات و امکانات و با آماده باش کامل تا پایان تعطیلات نوروزی با حضور پررنگ در جاده‌ها و با افراد قانون گریز برخورد قاطع خواهد کرد.

وی افزود: در ۴۸ ساعت گذشته دوربین‌های هوشمند ثبت تخلفات جاده‌ای در استان بیش از ۱۵۰۰ مورد تخلفات جاده‌ای ثبت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه تا پایان تعطیلات تمامی جاده‌های فرعی، راه‌های روستایی، تفرجگاه‌ها، مناطق تفریحی و آرامستان ها مسدود هستند، ادامه داد: خودروهای پارک شده گردشگران در حاشیه جاده‌ها به پارکینگ منتقل می‌شوند.

همتی زاد با اشاره به اینکه تمامی اقدامات در راستای مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا است، از مردم خواست: از ترددهای غیر ضروری در جاده‌های استان خودداری کنند چرا که رانندگان متخلف مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون و خودروی آنها به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

وی گفت: راه‌های اصلی منتهی به شهر ایلام و شهرستان‌های دیگر استان تا پایان تعطیلات مسدود می‌شوند و در اجرای این طرح رئیس ستاد مبارزه با بیماری کرونا، دادستان از اقدامات پلیس حمایت و با کسانی که از قانون سر پیچی کنند برخورد خواهند کرد.

کد خبر 4889952

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه ایلام ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان سال جهش تولید شهرکرد سیلاب طرح غربالگری بارش باران تردد وسایل نقلیه فاصله گذاری اجتماعی ماسک طبی جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک دستگاه خودرو پژو مسروقه

سرهنگ کوروش صفیان گفت: مأمورین کلانتری ۱۴ فرادنبه با تلاش و پیگیری و اقدامات پلیس لازم در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند یک دستگاه خودرو سرقتی را در سطح حوزه کشف و تحویل مالباخته نمایند.

بیشتر بخوانید

کشف یک دستگاه خودرو وانت نیسان در نقنه

فرمانده انتظامی بروجن افزود: در این راستا پرونده تشکیل و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: وسایل نقلیه خود را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت مجهز کنید و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • مراجعه بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان 
  • مراجعه بیش از 80 هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • معاینه فنی ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین استان همدان ​
  • کشف یک دستگاه خودرو پژو مسروقه
  • نیاز ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل جاده بیرجند - قاین