Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: حفظ و ارتقاء آمادگی رزمی و توسعه توانمندی‌های دفاعی ماموریت اصلی پایگاه هوایی شهید فکوری است. ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل از روابط عمومی ارتش، آیین تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولان این نیرو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده در این مراسم ضمن قدردانی از فعالیت‌های امیر سرتیپ دوم سید جاوید هاشمی در دوران تصدی فرماندهی پایگاه هوایی شهید فکوری اظهار داشت: امیر هاشمی انسانی فرمانده محور و تابع سیاست‌های اعلامی بود و در دوران تصدی وی کلیه امور به صورت روان و بدون هیچ گونه چالشی انجام شد.

‌فرمانده نیروی هوایی ارتش: در همه حوزه‌ها آماده مقابله با تهدیدهای استکبار جهانی هستیم / تا ریشه‌کنی کرونا در کنار مردم ایستاده‌ایمجانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش: وعده ایران برای انتقام سخت از آمریکا پا برجاستامیر نصیرزاده: نیروی هوایی ارتش در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد

فرمانده نیروی هوایی در ادامه با بیان اینکه امیر رسولی نیز فرد با تجربه‌ای است و باید این تجریبات در راستای پیشبرد اهداف این نیرو به کار گرفته شود افزود: حفظ و ارتقاء آمادگی رزمی و توسعه توانمندی‌های دفاعی ماموریت اصلی پایگاه هوایی شهید فکوری است.

امیر نصیرزاده خاطر نشان کرد: در راستای تحقق فرامین و تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ویژه نامگذاری سال 99 به عنوان سال جهش تولید باید با استفاده از توانمندی‌های بالای صنعتی منطقه، شاهد اقدامات چشمگیر و قابل توجه از طرف پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز باشیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان با قدردانی از زحمات امیر سرتیپ دوم سید جاوید هاشمی، فرماندهی پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز را به امیر سرتیپ دوم خلبان سعید رسولی تبریک گفت و برای این دو فرمانده آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/115/ش

R7887/P/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده نیروی هوایی ارتش پایگاه هوایی شهید فکوری امیر سرتیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ/ فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد

به گزارش جماران؛ شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران برای اسکورت کشتی‌های تجاری‌مان در حال انجام ماموریت هستند و هم‌اکنون ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد و ادامه این ماموریت تا دریای سرخ هم خواهد بود.

ما کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم و آماده‌ایم تا از کشتی‌های کشورهای دیگر نیز حفاظت کنیم.

مدت‌هاست که موازنه قوا در منطقه با وجود نیروی مقاومت تغییر کرده است. امروز با عملیات وعده صادق به همه ثابت شد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می‌زنند و آن حرف، حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است. 

با عملیات وعده صادق به همه جهان ثابت شد که چگونه قدرت واقعی با قدرت پوشالی در صحنه چگونه عمل می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • امیر واحدی: سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ/ فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم
  • خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • امیر واحدی: سوخو۲۴های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ
  • امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش
  • مراسم رژه ارتش آغاز شد