Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مهدی شیری در گفت‌وگوی در خصوص سال ۹۸ که به پایان رسید و اتفاقات تلخ و شیرینی که در این سال وجود داشت گفت:

"سال ۹۸ سال خوبی از نظر فوتبالی برای من بود چرا که توانستیم با پرسپولیس به قهرمانی‌های خوبی برسیم و از این جهت می‌توانم این سال را سال لذت‌بخشی بدانم. امیدوارم که در سال ۹۹ هم موفقیت و قهرمانی‌های پرسپولیس ادامه دار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

وی ادامه داد:

"البته قبل از هرچیز آرزو می‌کنم که ویروس کرونا در سال ۹۹ ریشه‌کن شود تا همه مردم در آرامش و آسایش بتوانند زندگی کنند و امیدوارم که سال جدید، سال خوبی برای همه مردم باشد. همچنین امیدوارم در این سال به موفقیت‌های زیادی در زمینه شخصی و ورزشی برسم."

مدافع پرسپولیس درباره اینکه در این روز های کرونایی چه می‌کند افزود:

"به هر حال روزهای سخت و آزاردهنده‌ای است اما ما هر روز تمرینات خودمان را ادامه می‌دهیم تا از نظر بدنی عقب نمانیم. به هرحال زندگی همه مردم به نوعی مختل شده و باید بتوانیم این شرایط را تحمل کنیم تا دوباره به زندگی ایده‌آل برگردیم. امیدوارم که هرچه سریعتر این مشکلات برطرف شود."

شیری در خصوص شایعاتی که درباره لغو مسابقات لیگ برتر مطرح شده است افزود:

"چیزی که در این خصوص به ذهنم می‌رسد این است که چه لیگ ادامه پیدا بکند چه تعطیل بشود پرسپولیس از قهرمانی پا پس نمی‌کشد چرا که قهرمانی حق ماست."

مدافع پرسپولیس افزود:

"اگر لیگ ادامه داشته باشد که ما کاملا مصمم هستیم و ۹ دیدار باقی مانده را با همه قدرت بازی خواهیم کرد تا قهرمانی خود را جشن بگیریم اما اگر هم قرار باشد به هر دلیلی لیگ تعطیل شود ما ۱۰ امتیاز جلوتر هستیم و این مسئله می‌تواند نشان دهنده قهرمانی ما باشد."

وی درباره فشردگی بازی‌های پرسپولیس در تورنمنت لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و لیگ برتر خاطرنشان کرد:

"مطمئناً در صورت ادامه بازی‌ها کار برای ما خیلی سخت خواهد بود چرا که در زمان کم باید در ۳ جام بجنگیم. البته علاوه بر شرایط خوب بدنی باید از نظر ذهنی هم در شرایط خوبی باشیم چرا که بازی‌های سختی در انتظار ماست. خوشبختانه اکثر بازیکنان پرسپولیس با تجربه و میدان دیده هستند و کاملاً با این وضعیت آشنایی دارند. به هر حال باید به گونه ای کار را انجام دهیم که پرسپولیس آسیب نبیند."

وی در پایان گفت:

"امیدوارم این روزهای سخت هر چه زودتر تمام شود چرا که همه ما دلمان برای هواداران پرسپولیس تنگ شده و امیدوارم که به زودی آنها را دوباره از نزدیک ملاقات کنیم."

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی شیری لیگ خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۸۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرگیعان ریشه در تاریخ شفاهی مسلمانان دارد

ایسنا/خوزستان یک پژوهشگر تاریخ می‌گوید: گرگیعان آیینی است که ریشه در تاریخ شفاهی مسلمانان دارد.

محمدرضا سلمانی‌عبیات در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که مسلمانان توجه خاصی به آیین‌های ماه مبارک رمضان دارند، گفت: بسیاری از باورها، سنت‌ها و اعمالی که در این ماه صورت می‌گیرد ریشه در تاریخ دارند و گرگیعان نیز آیینی است که ریشه در تاریخ شفاهی مسلمانان دارد.

او با بیان این‌که نیمه ماه مبارک رمضان که مصادف با میلاد امام حسن مجتبی(ع) است دلیل اساسی برگزاری آیین گرگیعان است، عنوان کرد: براساس تاریخ شفاهی که سینه به سینه نقل شده است در این شب امام حسن مجتبی (ع) که اولین نوه حضرت محمد (ص) است به دنیا آمد.

وی افزود: از زمان تولد امام حسن مجتبی (ع) تاکنون آیین سنتی و مذهبی گرگیعان هر ساله در بین مسلمانان برگزار می‌شود.

این پژوهشگر تاریخ با بیان این‌که رمضان برای جامعه اسلامی ماه ویژه و خاص است، افزود: تمام مناسبت‌ها و آیین‌های این ماه جزو سنت‌ها و عادت‌های همیشگی مسلمانان جامعه به حساب می‌آید.

سلمانی‌عبیات با اشاره به این‌که مجموعه‌ای در شهر اهواز وجود دارد که هر سال آیین گرگیعان را به شیوه‌ای زیبا و سنتی اجرا می‌کند، گفت: برگزاری این آیین در اهواز هر ساله پررنگ‌تر و خوشبختانه حمایت از آن بیشتر می‌شود.

نویسنده کتاب «مشعشعیان و دولت‌های متقارن» ادامه داد: استقبال مردم اهواز از این آیین نشان دهنده این است که این پتانسیل در تمام استان وجود دارد و اگر مسئولان ذی‌ربط از مجموعه‌های فرهنگی حمایت کنند تمام مردم خوزستان از این آیین‌ فرهنگی و مذهبی که بیشتر آن‌ها در کودکی‌شان از آن خاطره دارند استقبال می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فروردین سرنوشت‌ساز برای اوسمار ویرا/ استقلال و سپاهان متوقف می‌شوند؟
  • فروردین سرنوشت ساز برای اوسمار ویرا/ استقلال و سپاهان متوقف می شوند؟
  • از ستاره های استقلال در میدان گمرک هم زیاد است! | چشمانم رنگ آبی را نمی‌بیند | ما که قهرمانی‌های استقلال را ندیده‌ایم
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود!
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • سیدحسین حسینی: کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود
  • گرگیعان ریشه در تاریخ شفاهی مسلمانان دارد
  • صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار