Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-20@00:09:16 GMT

رانش زمین در مراوه تپه/ ۲۵ خانه آسیب دید

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۸۹۲۶

رانش زمین در مراوه تپه/ ۲۵ خانه آسیب دید

مدیرکل عامل جمعیت هلال احمر گلستان از رانش زمین در روستای «آق امام» شهرستان مراوه تپه خبرداد.

محمدعلی هروی اظهار کرد: ظهر امروز سه شنبه ۱۲ فروردین یک مورد رانش زمین در روستای آق امام شهرستان مراوه تپه در شرق استان به وقوع پیوست.

وی افزود: خوشبختانه در این حادثه تلفات جانی نداشتیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به اینکه در این حادثه منزل مسکونی ۲۵ خانوار دچار آسیب شد، تصریح کرد: در حال حاضر خانوارهای آسیب دیده در مدرسه و دیگر خانه های روستا اسکان یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هروی بیان کرد: بسته های غذایی ۷۲ ساعته در اختیار این خانوار ها قرار گرفت./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۸۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی جان نوعروس زرندی را گرفت

به گزارش خبرنگار مهر؛ امین عربپور صبح جمعه به خبرنگاران گفت: به دنبال گزارش مردمی در ساعت ۲۳:۲۰ دیشب (۳۰ فروردین) مبنی بر واژگونی و سقوط یک دستگاه سواری به دهانه پل واقع در دوراهی بهشت زهرای زرند بلافاصله دو تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه طی این حادثه دو نفر نو عروس و تازه داماد زرندی پس از برگزاری جشن ازدواجشان در یکی از تالارهای زرند در حال بازگشت به منزل بودند که خودروی آنها واژگون و به دهانه پل سقوط می‌کند، افزود: نوعروس حادثه با حال وخیم در خودرو گرفتار بود که با انجام اقدامات فنی و تخصصی توسط عوامل اورژانس رها سازی شد و بعد از انجام اقدامات لازم ضمن انجام عملیات احیا به بیمارستان سینا منتقل شد که علی رغم تلاش پزشکان و کادر بیمارستان در نجات جان وی، متأسفانه عروس ۲۰ ساله زرندی به علت شدت جراحات در یکی از بهترین شب‌های زندگی اش جان خود را از دست داد.

عرب پور، تصریح کرد: تازه داماد حادثه دیده نیز توسط آمبولانس دیگری با حال عمومی رضایت بخش برای ادامه درمان به بیمارستان سینا منتقل شد.

رئیس فوریت‌های پزشکی شهرستان زرند از همشهریان درخواست کرد از جابه جایی مصدومان در صحنه حادثه و بیرون کشیدن آنها از داخل خودرو مگر در موارد احتمال آسیب بیشتر و مرگ مصدوم از جمله انفجار و سقوط، به علت آسیب‌های بیشتر به مصدوم خودداری کنند و مسیر را برای ورود خودروهای امدادی باز نگه دارند و از ازدحام در محل حادثه خودداری کنند.

طبق گفته عربپور علت وقوع حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 6082361

دیگر خبرها

  • عامل تهدید کننده کنسولگری ایران در پاریس دچار اختلال روانی بود + جزئیات حادثه
  • پایان حادثه امنیتی سفارت ایران در پاریس | عامل تهدید بازداشت شد
  • پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس/ بازداشت عامل حادثه
  • وقوع حادثه امنیتی در مقابل سفارت ایران در پاریس / عامل ناامنی دستگیر شد
  • سانحه رانندگی جان نوعروس زرندی را گرفت
  • طناب دار بر گردن عامل جنایت برج سپید | توقف حکم ۲ قاتل و یک متجاوز در لحظه آخر
  • پوشش فیبرنوری کشور به هفت میلیون خانوار رسید
  • مشکل آب‌شرب ۷۶۵ خانوار روستایی در میاندوآب حل شد
  • سقوط یک شی عجیب از فضا بر روی خانه‌ای در آمریکا
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار