Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی(ره) لرستان همچنین از پرداخت کمک بلاعوض به خانواده‌های نیازمند ولو اینکه تحت پوشش این نهاد نباشند، خبر داد

جاسم محمدی فارسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به ارائه خدمات الکترونیکی به مددجویان لرستانی کمیته‌امداد، اظهار کرد: در حال حاضر 40 خدمت کمیته ‌امداد از قبیل درخواست مسکن، تسهیلات کارگشایی و بلاعوض دانشجویی از طریق سامانه الکترونیکی امداد انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: تا قبل از شیوع ویروس کرونا، مراجعه مددجویان به سامانه برای ثبت درخواست‌ها کم بود، اما طی یک‌ماهه اخیر این آمار رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

مدیرکل کمیته‌امداد لرستان از کمک یک میلیارد و 300 میلیون تومانی این نهاد به مددجویان دارای بیماران زمینه‌ای طی روزهای گذشته خبر و ادامه داد: به 5 هزار و 500 خانوار در معرض آسیب و دارای بیماری زمینه‌ای کمک هزینه خرید وسایل و مواد بهداستی پرداخت شد.

محمدی‌فارسانی بیان داشت: همچنین با مشارکت مراکز نیکوکاری، هلال‌احمر و برخی بانک‌ها 2 هزار بسته بهداشتی بین مددجویان امداد توزیع شد.

وی با اشاره به ارائه مشاوره‌های تلفنی به مددجویان در راستای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، افزود: همچنین طی روزهای اخیر بسته‌ و بروشورهای آموزشی بین مددجویان استان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی(ره) لرستان همچنین از پرداخت کمک بلاعوض به خانواده‌های نیازمند ولو اینکه تحت پوشش این نهاد نباشند، خبر داد و گفت: افراد نیازمند مبتلا به کرونا می‌توانند با ارسال مدارکی همچون نامه بیمارستان و شماره ملی، کمک بلاعوضی را از سوی کمیته‌امداد دریافت کنند.

انتهای پیام/85018

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی کمیته امداد لرستان مددجویان کمیته امداد کمک بلاعوض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد

معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته‌امداد از رشد ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان در سال ۱۴۰۳ نسبت به ابتدای دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)، سعید زارع‌زاده با اشاره به برنامه‌های حمایتی متنوع برای مددجویان که در قالب مستمری پرداخت می‌شود، اظهار کرد: این کمک معیشت غیر از یارانه‌ها است که به کل جامعه تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به رشد خوب این کمک‌ها افزود: دولت و مجلس تلاش‌هایی کردند که به قدر کفایت نبوده، اما بر اساس قانون هدفمندی یارانه‌ها و رشد مناسبی داشته است.

معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: امسال مصوبه مددجویان کمیته و بهزیستی با افزایش ۳۰ درصدی روبه‌رو شده و ارقام پرداختی برای خانواده‌های یک نفره ماهانه یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و خانواده پنج نفره و بالاتر، سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

زارع‌زاده از تأمین اعتبار این کمک‌ها خبر داد و تصریح کرد: مستمری‌ها از ابتدای سال به حساب مشمولان واریز شد، چراکه در سنوات قبل، این پرداختی مشابه سال قبل پرداخت می‌شد و مابه‌التفاوت آن سپس تعلق می‌گرفت.

وی گفت: از سال قبل مستمری مقدم بر پرداخت یارانه شد چون وظیفه داریم از اقشار کم درآمد حمایت کنیم، در مجموع مستمری مددجویان در سال ۱۴۰۳ نسبت به ابتدای دولت، ۱۸۶ درصد افزایش داشته که این رقم از نرخ تورم بالاتر بوده است.

کد خبر 744473

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۰ درصد مددجویان روستاهای استان گلستان مالک مسکن هستند
  • افتتاح ۲ هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان
  • تحویل ۶۰۶ واحد مسکونی به مددجویان استان بوشهر
  • واگذاری ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • جهش ۱۸۶ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد
  • بوشهری‌ها ۴۲ میلیارد تومان زکات و کفاره پرداخت کردند
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد
  • پرداخت بیش از ۱۶ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان