Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصمیم‌گیری درباره دایر بودن یا تعطیلی مدارس در شرایط وجود کرونا با ستاد ملی مبارزه با کروناست.

خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: برخی مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من با ثبت پویشی با عنوان «تعطیلی مدارس در ماه رمضان» خواستار پیگیری این موضوع شدند.

این مخاطبان عنوان کردند: «به دلیل سختی روزه گرفتن برای دانش‌آموزان در این شرایط کرونایی پیشنهاد می‌شود ماه رمضان مدارس تعطیل شوند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از شیوع ویروس کرونا، ستاد ملی مقابله با کرونا در کشور تشکیل شد و مسؤولیت اعلام تعطیلی یا دایر بودن مدارس با این ستاد است.

محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش ششم اسفند در یک برنامه تلویزیونی که مهمان تلفنی بود، گفت: «ما در تعطیلات تابع سیاست‌ها و صلاحدیدهای وزارت بهداشت هستیم و اگر در جایی، منطقه‌ای، استانی و شهری، وزارت بهداشت تشخیص دهد که تعطیلی ضرورت دارد، حتما مدارس تعطیل می‌شود». 

وی اضافه کرد: «فعلا این روزها برخی مناطق تعطیل شده‌اند اما از این پس منحصرا از مسیر وزارت بهداشت و اعلام ضرورت آنها، تعطیلی مدارس را اعلام خواهیم کرد».

بر این اساس مدارس کشور در اسفند سال گذشته با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیل شد؛ وزیر آموزش و پرورش روز نهم فروردین امسال نیز گفت: «برای تعطیلی یا دایر بودن مدارس، تابع سیاست‌های ستاد ملی کرونا هستیم و متناسب با اطلاعات، آمار استان‌ها و پروتکل‌های وزارت بهداشت این موضوع اعلام می‌شود و فعلا اجازه دایر بودن مدارس را نداریم».

امروز کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت از تعطیلی مدارس تا بیستم فروردین خبر داد؛ بر این اساس درباره تعطیلی مدارس در ماه رمضان در صورت وجود کرونا، ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم‌گیری می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدارس ماه رمضان آموزش و پرورش وزارت بهداشت ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیلی مدارس وزارت بهداشت دایر بودن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی باشگاه ورزشی صنعت برق تهران

 

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، به گفته شهروند خبرنگار ما ، این باشگاه از دی ماه گذشته به بهانه تعمیرات تعطیل شده و تاکنون بازگشایی نشده است.

مجموعه ورزشی صنعت برق تهران در ابتدای خیابان پیروزی و در تقاطع سه منطقه پر جمعیت تهران ( مناطق ۱۲،۱۳،۱۴ ) واقع شده است. 

سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران سال گذشته در واکنش به خبر تعطیلی این باشگاه با اشاره به ضرورت استفاده از فضاهای ورزشی در شهر تهران برای همه اقشار گفته: شهر تهران با دلیل دارا بودن جمعیت زیاد از فضاهای ورزشی کافی برخوردار نیست و باید نسبت به این موضوع توجه لازم را داشت. 

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

با سلام
به اطلاع می رساند باشگاه ورزشی صنعت برق تهران، بزرگترین و مجهزترین باشگاه ورزشی واقع در مرکز و شرق تهران  به دلایل واهی تعطیل شده است. با توجه به مکان قرارگیری و دسترسی آسان و امکانات این باشگاه سالهای متمادی، تعداد زیادی از کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از خدمات این باشگاه استفاده نموده اند. نقش این باشگاه در پرورش استعدادهای ورزشی، پرکردن اوقات فراغت، سلامتی و شادابی اهالی منطقه غیرقابل انکار می باشد. مسولان باشگاه در دی ماه ۱۴۰۲ به بهانه تعمیرات یک ماه اقدام به تعطیلی نمود و سپس از بهمن ماه تا پایان سال جهت تسویه حساب، ارائه خدمات داده و از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون نیز تعطیل بوده است. شنیده ها حاکی از این است که مدیران توانیر در نظر دارند امکانات باشگاه فقط در اختیار کارکنان توانیر و خانواده های آنها قرار گیرد.

خواهشمند است جهت پیگیری حقوق افراد استفاده کننده از امکانات باشگاه، مربیان جوان و تلاشگر و  افرادی که به هر دلیل از این تعطیلی آسیب خواهند خورد، نسبت به تهیه گزارش و پیگیری مناسب جهت رفع مشکل فوق اقدام فرمایید.
با تشکر

دیگر خبرها

  • تعطیلی باشگاه ورزشی صنعت برق تهران
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • مدارس هرمزگان فردا برقرار است/ فقط جاسک و بشاگرد با نظر ستادهای بحران تصمیم‌گیری کنند
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • مدارس چهار شهرستان شرقی کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز