Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حتما در صورت دریافت پیام های مشابه که ظاهراً از آشنا است با دقت کافی برخورد نموده تا مورد سوء استفاده های مختلف قرار نگیرید و به محض دریافت پیام از فردی که ادعای آشنایی با شما از فلان گروه تلگرام را داشت به آن اطمینان نکرده و حتماً از روش های دیگر نسبت به صحت ادعای وی بررسی لازم بعمل آورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس ادعای فروشنده این اطلاعات مربوط به ۴۲ میلیون کاربر ایرانی تلگرام و حاوی اطلاعات ذیل می باشد که به مبلغ ۵۰۰ دلار برای فروش عرضه شده است:

- نام و نام خانوادگی که هنگام ثبت نام در تلگرام برای خود انتخاب کرده اید.
- شماره تلفنی که با آن تلگرام را فعال کرده اید.
- نام کاربری که با علامت @ برای خود انتخاب کرده اید.
- آی دی تلگرام که به طور معمول برای شما و دیگران آشکار نیست و البته فقط با یک پیام از شما قابل بدست آوردن است.
- عکس های پروفایل.

لذا با توجه به این که از لحاظ فنی و عملی از اطلاعات منتشر شده امکان انواع سوء استفاده وجود دارد موارد ذیل را بدقت رعایت کنید:

حتماً گزینۀ two-step verification را برای تلگرام خود فعال کنید

بطور مستمر از گزینه Active sessions کلیۀ نشست های فعال خود (دستگاه هایی که با آن در تلگرام لاگین هستید) را مشاهده کرده و در صورت مشاهدۀ نشست مشکوک و یا غیرمعتبر آن را بلافاصله حذف کنید! تمام نشست های فعال اکانت شما با نام دستگاه، آی پی وصل شده و آخرین تاریخ وصل شدن مشخص است.

▫️تنها گزینه ای که کلیۀ اطلاعات رد و بدل شده میان شما و فرد مقابل رمزگذاری شده و غیرقابل ذخیره و مشاهده می باشد گزینۀ Secret Chat در تلگرام "نسخۀ موبایل" است! تنها از این گزینه برای ارتباط کاملاً امن می توانید استفاده کنید.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تلگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقان و مخالفان فروش اینترنتی دارو چه می‌گویند؟

موضوع فروش دارو به صورت اینترنتی مدتی ست که بسیار مورد بحث قرار گرفته و موافقان و مخالفان بسیاری هم دارد.

در همین راستا مهمانان برنامه بالاتر شبکه خبر به بیان نظرات خود پیرامون این موضوع پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

قهوه چیان، مدیر ارشد سیاست گذاری شرکت عرضه اینترنتی دارو گفت: فقط از یک سایت ۹۰۰۰ مکمل ورزشی در استان های محروم فروخته‌ایم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پژمانفر، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ نیز بیان کرد: برخی از داروسازها و داروخانه دارها در سکوی غیر مجازی مانند اینستاگرام اقدام به فروش دارو می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صبور، نایب رئیس انجمن داروسازان استان تهران گفت: بزرگترین چالش ما این است که سیاست‌گذاران ما دارو را نمی‌شناسند و دارو را به عنوان کالای عادی می‌پندارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صبور افزود: مشکلات طرح فروش اینترنتی دارو این موارد است: عدم حفظ محرمانگی، قیمت تمام شده کالا مشخص نیست، اصالت کالا باید در آن تعیین شود، اطلاعاتی که باید به بیمار داده شود و مشخص نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

قهوه چیان، مدیر ارشد سیاست گذاری شرکت عرضه اینترنتی دارو بیان کرد: در تجارت الکترونیک بدون دستور قضائی هیچ اطلاعاتی را به هیچکس نمی‌دهیم و اصل محرمانگی رعایت می‌شود و حتی درمورد مراجع حاکمیتی هم سخت‌گیری می‌کنیم و مجوز مرجع قضائی را می‌خواهیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • دست اسرائیل از آستین واتس‌اَپ بیرون زد/ کشتار کاربران فلسطینی با نقض حریم اطلاعاتی
  • تعطیلی پنجشنبه یعنی محروم‌سازی فعال اقتصادی ایرانی از ارتباطات جهانی/ تاکنون کمیسیون اجتماعی به جمع بندی نهایی نرسیده است
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • پاول دورف: اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • دارایی کاربران ایرانی در کیف پول تلگرام مسدود شد؟
  • وال‌استریت‌ژورنال: حمله رگباریِ ایران به اسرائیل، آمریکا را غافل‌گیر کرد
  • موافقان و مخالفان فروش اینترنتی دارو چه می‌گویند؟
  • زنگ خطری بزرگ برای کاربران تلگرام
  • رسانه آمریکایی ماهیت مسیح علینژاد را برملا کرد+ عکس