Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@23:54:49 GMT

آشنایی با زیباترین ورزشگاه دنیا

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۹۰۴۱

آشنایی با زیباترین ورزشگاه دنیا

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فوتبال لایف، پس از گذشت زمان زیادی از معرفی ورزشگاه آنفیلد به عنوان زیباترین و بزرگترین ورزشگاه جهان حالا این ورزشگاه جای خود را به دیگر ورزشگاه انگلیسی یعنی ومبلی داده است.

استادیوم ومبلی ورزشگاه اصلی تیم ملی انگلستان به حساب می‌آید و دیدار‌های خانگی این تیم و همچنین بازی‌های مهم باشگاه‌های انگلستان مانند فینال جام حذفی و سوپرجام هم در این استادیوم مسقف برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استادیوم ومبلی یکی از بلندترین سقف‌های یکپارچه جهان را دارد. طول این سقف ۳۱۵ متر است و به همین منظور یکی از بزرگترین استادیوم‌های مسقف دنیا به حساب می‌آید.

این ورزشگاه بعد از استادیوم نیوکمپ اسپانیا بزرگترین استادیوم دنیا با ۹۰ هزار نفر گنجایش است و حالا در رتبه اول زیباترین استادیوم‌های دنیا با پشت سر گذاشتن الترافورد و آلیانز آرنا جای گرفته است.

ورزشگاه ومبلی قدیمی‌ترین استادیوم جهان است و در سال ۱۹۲۳ ساخته شده است. همچنین استادیوم ومبلی به خانه فوتبال شهرت دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم ملی فوتبال انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!

در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • عکس زیباترین ورزشکار تاریخ در صحرای دوبی + عکس
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • بزرگترین زندان اطلاعاتی دنیا + فیلم
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد