Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار قم گفت: در طول مدت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکنون تعداد خودروهای غیر بومی که از ورود آنها به شهر قم جلوگیری شد ۱۰ هزار و ۴۱۸ خودرو بود. ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بیژن سلیمان پور در جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: روز گذشته در ویدیو کنفرانسی که با کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور داشتیم و همه استان ها گزارش ارائه می دادند، از اقدامات بسیار خوب استان قم در مقابله با کرونا تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه نوع تعامل و وحدت نظر به عنوان نقطه مثبت استان قم مطرح شد و از همه دستگاه های اجرایی استان نیز تشکر کرد، وظیفه داشتم موضوع تقدیر ستاد کمیته ملی را ابلاغ کنم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم تصریح کرد: اقدامی که استان قم در زمینه اتباع خارجی انجام داد شایسته تقدیر است که با همکاری دستگاه های استان اجرایی شد، در این یک ماه تعاملات خوبی با وزارت خارجه و سفارتخانه های مقصد داشتیم و موضوع انتقال اتباع خارجی را بدون هزینه انجام دادیم.

کلیپ های حضور اتباع خارجی در سطح شهر قم کذب و دروغ است

سلیمان پور عنوان کرد: برخی افراد به عنوان ستون پنجم دشمن مانور دادند و همه کلیپ هایی که در زمینه اتباع خارجه پخش شد کذب و دروغ بود، تردیدی نیست افرادی که این کلیپ ها را بازنشر دادند در جهت تقویت دشمن حرکت کردند.

802 تبعه هندی در 5 مرحله به کشورشان بازگشتند

وی با بیان اینکه از مجموع 1138 تبعه هندی ‌802 نفر در 5 مرحله به کشورشان بازگشتند، تصریح کرد: در حال حاضر 336 تبعه هندی در استان حضور دارند و در دو مرکز که تحت کنترل است از آن ها پذیرایی و به آنها خدمات ارائه می شود، این افراد مهمان جمهوری اسلامی هستند و پیش از شیوع ویروس کرونا در‌کشورمان‌ حضور پیدا کردند و در راستای سیاست‌های بشردوستانه نظام وظیفه داریم به این عزیزان خدمات ارائه دهیم و این موضوع به خوبی مدیریت شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم ادامه داد: شاید این سوال مطرح شود که چرا با تاخیر اتباع کشور هند به کشورشان بازگشتند که با توجه به تعطیلی خطوط هوایی انتقال اتباع خارجی با تاخیر روبرو شد.

استاندارخراسان جنوبی: طرح فاصله گذاری اجتماعی قاطعانه اجرا می‌شودکاهش تردد 85 درصدی خودروها در محورهای استان بوشهر/ اجرای طرح فاصله گذاری در 64 نقطهاجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در جاسک/ماشین‌هایی که پلاک شهرستان‌های همجوار را دارند به جاده کنارگذر هدایت می شوند

سلیمان پور گفت: هرسال تعداد زیادی از مسافرین و مهمانان استان های غربی و جنوبی کشور از استان قم عبور می کنند و توقفی در قم دارند، امسال با اقدامات خوبی که انجام شد روز 9 فروردین ورودی به استان 40 هزار و 390 خودرو بود که مدت مشابه سال گذشته 193 هزار و 946خودرو بوده است که حدود 80 درصد کاهش داشتیم، در 10 فرودین ورودی به استان 37 هزار و 401خودرو بود که در مدت مشابه سال گذشته 163 هزار و 246خودرو بود که 79 درصد کاهش داریم.

وی عنوان کرد: در زمینه طرح فاصله اجتماعی پیش از این که این طرح در ستاد مدیریت بحران استان مطرح شود در جلسه شورای تامین مطرح شد که هیچ کدام از اعضای شورای تامین تردیدی در اجرای این طرح نداشتند بلکه اصرار و تاکید داشتند با جامعیت اجرا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم تصریح کرد: از همان ساعتی که قرار بود طرح فاصله گذاری اجتماعی انجام شود هماهنگی و تعامل بسیار خوبی بین همه دستگاه ها به خصوص نیروی انتظامی، هلال احمر، ثبت احوال، شهرداری و راهداری وجود داشت، این طرح در 8 محور اصلی استان اجرا و در 20 محور فرعی نیز محدودیت عبور و مرور ایجاد شد و با ایجاد راه های جایگزین مدیریت شد.

براساس طرح فاصله گذاری اجتماعی از ورود  10 هزار و 418 خودرو به قم جلوگیری شد

سلیمان پور گفت: در طول مدت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکنون تعداد خودروهای غیر بومی که از ورود آنها به شهر قم جلوگیری شد 10 هزار و 418 خودرو بود که اگر میانگین هر خودرو 3 نفر محاسبه شود حدود 30 هزار نفر قرار بود به قم بیایند و اگر میزان توقف آنها محاسبه می شد عدد بالایی می شد که اثرگذاری طرح را نشان می دهد.

وی گفت: خودروها غیر بومی که از داخل شهر قم به استان های خودشان هدایت کردیم 71 خودرو بود و 21 خودرو که مقاومت کردند به ناچار اعمال قانون شدند، خودروهای بومی که  این مدت وارد شهر قم شدند 7 هزار و 916 خودرو بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم خاطرنشان کرد: خودروهایی که با نظر دستگاه قضا توقیف شد 12 دستگاه بود و 19 دستگاه خودرو نیز شامل جریمه 500 هزار تومانی شدند که این طرح اثربخشی خود را به این شکل نشان داد، 30 هزار و 453 خودرو نیز پایش شدند که 167 هزار و 754 نفر بودند و 90 نفر تب دار بودند، 400 نفر در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مشارکت داشتند که از تلاش های همه آنها تشکر می کنم.

انتهای پیام/452/ت

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی امنیتی و اجتماعی استاندار قم قم جلوگیری شد اتباع خارجی معاون سیاسی استان قم شهر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از سرقت در ایام تعطیلات نوروزی و به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بررسی‌های صورت گرفته، کاراگاهان موفق شدند ۳ سارق محتویات داخل خودرو را دستگیر کنند و همچنین با رصد اطلاعات و بازجویی‌های انجام شده ۲ نفر دیگر مالخر را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مهاباد ادامه داد: متهمان در تحقیقات تکمیلی با دلایل و مدارک موجود به ارتکاب ۳۰ فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان اعتراف کردند.

وی با تاکید بر اینکه مردم نقش مهمی در در ارتقای امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی گزارش کنند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و جز شهر‌های گردشگر پذیر منطقه است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • گیلان دومین استان پرتردد کشور در نوروز/ ورود بیش از ۵ میلیون گردشگر نوروزی به استان
  • ورود ۷ میلیون و ۸۱۰ هزار زائر به مشهد/ ۵هزار و ۸۶۲ پرونده تخلف اصناف به ارزش ۱۹۱ میلیارد تومان تشکیل شد
  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • ورود شیائومی به بازار پررقابت خودرو
  • ورود بیش از ۶۷۴ هزار خودرو به خراسان رضوی
  • فعال‌سازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای برای جلوگیری از هک گوشی
  • همراهی مردم با پلیس برای پیشگیری از سرقت
  • ورود حدود یک میلیون خودرو به گیلان
  • جاده چالوس یکطرفه می‌شود؟
  • ورود ۳۰۰ هزار خودرو به مازندران/ جاده چالوس یکطرفه می‌شود؟