Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مهدی سرپناه، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به تداوم و گسترش شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت مردم و همشهریان، در روز طبیعت هرگونه تردد و اتراق در باغات، پارک‌ها، بوستان‌ها و فضاهای سبز شهریار ممنوع است.

سرپناه با بیان اینکه شهریار نوعی باغ شهر به شمار می‌آید و این شهرستان از دشت‌های حاصلخیزی برخوردار است افزود: همه ساله با توجه به خوش آب و هوا بودن این شهرستان از اقصی نقاط استان تهران مسافران زیادی را در روز طبیعت در خود جای می‌داد اما امسال به دلیل شیوع کرونا و حفظ سلامتی شهروندان و مسافران از پذیرفتن مسافران معذور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با تشکر از همه‌ی پزشکان، پرستاران و تمامی تلاش گران عرصه‌ی سلامت و همچنین قدردانی از مشارکت تمامی همشهریان به خصوص اقشار مختلف، پویش‌های مردمی که در این ایام سخت، با صبوری و تحمل مشکلات همکاری مؤثر و جهادی با مسئولین شهرستان داشتند، گفت: مردم شهرستان شهریار جهت حفظ سلامتی خود و سایر همشهریان و قطع زنجیره‌ی انتقال ویروس کرونا، ضمن رعایت مقررات کامل بهداشتی، پروتکل‌های مربوطه و تدابیر اتخاذشده، در روز طبیعت در منزل بمانند و از بیرون آمدن اجتناب کنند.

وی افزود: جهت پیشگیری از تهدید علیه بهداشت عمومی و حفظ سلامت سایر شهروندان، برابر قوانین و مقررات، با جدیت و قاطعیت با متخلفین رفتار خواهد شد.

کد خبر 4889970

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی غرب استان تهران روز طبیعت ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان سال جهش تولید شهرکرد سیلاب طرح غربالگری بارش باران تردد وسایل نقلیه فاصله گذاری اجتماعی ماسک طبی روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سید روح الله موسوی بیان کرد: محیط زیست بدون آلودگی در نهایت سلامت انسان‌ها را تضمین خواهد کرد.

وی با بیان اینکه استفاده از پلاستیک به یکی از بحران‌های زیست محیطی کره زمین تبدیل شده است افزود: استفاده از مواد پلاستیکی به حدی زیاد شده که برای زمین بحران ایجاد کرده و زندگی بسیاری از حیوانات به دلیل آلودگی محیط زیست با مواد پلاستیکی به خطر افتاده است.

موسوی اظهار کرد: به همین دلیل باید از دوران دانش‌آموزی کودکان و نوجوانان آموزش ببینند تا از مواد پلاستیکی کمتر استفاده کنند و زباله‌های پلاستیکی را در محیط و طبیعت رها نکنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: باید به دانش‌آموزان آموزش داده شود تا به خانواده‌های خود نیز برای حفظ محیط زیست اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کنند.

دیگر خبرها

  • سلامت جامعه در گرو کاهش مصرف پلاستیک و سیگار
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • هشدار نارنجی هواشناسی در قم
  • پاکسازی محوطه گنجنامه همدان از زباله