Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور خادمان و خادمیاران رضوی و مسئولان استانی نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی، از مدافعان سلامت تبریز در خط مقدم مبارزه با کرونا تقدیر شد. ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، با حضور خادمان و خادمیاران رضوی و مسئولان استانی نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی، از مدافعان سلامت تبریز در خط مقدم مبارزه با کرونا تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید و دیدار با کادر درمانی، پرچم حرم مقدس امام رضا (ع) بدون لمس، گل‌های متبرک به پرچم آستان قدس رضوی به کادر درمانی، پزشکان و پرستاران تقدیم شد.

در این دیدار محمد یوسف شاکری، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی آذربایجان شرقی استعانت از خداوند و ائمه اطهار برای شفای بیماران را از اعتقادات شیعیان دانست و افزود: در این دیدارها همراه پرچم حرم رضوی، در بخش‌های بستری بیماران کرونایی حاضر شده و در کنار زحمات کادر درمان، برای شفای تمام مریضان را دعا می‌کنیم.

علی اکبر طاهر اقدم، قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم در این دیدار، عنوان "مدافعان گمنام سلامت" را زیبنده‌ کادر درمان درگیر با ویروس کرونا دانست و گفت: کادر درمان با لباسهای مخصوص و ماسک و عینک، در برابر دوربین‌ها ناشناس هستند اما در عین گمنامی، برای درمان بیماران عاشقانه زحمت می‌کشند.

طاهر اقدم در ادامه با بیان اینکه شرایط امروز قابل قیاس با دوران جنگ تحمیلی است گفت: علی رغم تحریم تجهیزات درمانی، بسیج عمومی برای تأمین اقلام مورد نیاز کادر درمان اقدامی ارزشمند بوده و جای تقدیر دارد.

پرچم و بسته‌های متبرک آستان قدس رضوی در بخش کرونای اردبیل به روایت تصویرمعرفی صفحات رسمی پخش زنده برنامه‌های حرم رضوی توسط آستان قدس

 

انتهای پیام/111/ت

R7887/P/S6,47/CT8 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا آذربایجان شرقی آستان قدس رضوی کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، سردار سرتیپ حسینی فرمانده پلیس راهور فراجا، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

در این مراسم با اهدای لوح به صورت نمادین از منتخبین سلامت نوروزی ۱۴۰۳ تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 6086435 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • استقبال از پرچم حرم رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی در مالزی
  • اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه‌دار در تولید شیر
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی