Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر فهمیده
سلامٌ علیکم
پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرحوم «حاج محمدتقی فهمیده» پدر شهیدان سرافراز «محمدحسین و داوود فهمیده» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم. آن مرحوم در عرصه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور و مشارکت در برنامه‌های مرتبط با این حوزه در سراسر کشور خدمات و اقدامات ارزشمندی داشته‌اند.
ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن پدر والا مقام و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان‌شاءالله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.
سیدمحمدعلی شهیدی
نماینده، ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد شهید شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، درحکم حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی موحدی‌راد به سِمت ریاست کل دادگستری سیستان و بلوچستان و رئیس شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب شد.
پیش از این علی مصطفوی نیا رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بود و حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد پیش از این رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی بوده است.

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • نادر کاشانی درگذشت + سوابق
  • کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال درگذشت