Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@12:41:39 GMT

آقای نویر؛ بایرن به هیچ بازیکنی مثل شما لطف نکرده

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۹۲۴۲

آقای نویر؛ بایرن به هیچ بازیکنی مثل شما لطف نکرده

لوتار ماتیوس اسطوره فوتبال آلمان معتقد است که مانوئل نویر باید در مذاکرات تمدید با بایرن مواضعش را به باشگاه نزدیک تر کند.

به گزارش"ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ مدتی است که مذاکرات تمدید را با مانوئل نور شروع کرده ولی دو طرف هنوز به نتیجه ای نرسیده اند. بایرن پیشنهاد تمدید تا 2023 را ارائه داده ولی سنگربان ملی پوش، قراردادی تا 2025 می خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارل هاینس رومینیگه مدیر اجرایی بایرن روز گذشته تایید کرد که مذاکرات دو طرف به بن بست خورده است. بایرن اخیرا الکس نوبل 23 ساله را از شالکه به خدمت گرفته تا جانشین بالقوه ای برای نویر باشد. اتفاقی که با واکنش تند این دروازه بان روبرو شد و گفت که تحت هیچ شرایطی راضی به نیمکت نشینی نخواهد شد.

 

 

 

 

لوتار ماتیوس اسطوره بایرن و فوتبال آلمان در ستون خود در نشریه بیلد و در خطاب به نویر نوشت:« به خصوص در این دوران، هیچ لطف و محبتی نمی تواند یک طرفه باشد. اصرار به مخالفت با پیشنهادی که بایرن برای تمدید ارائه داده، برای من قابل درک نیست. هیچ باشگاهی به دروازه بانی با سن نویر، چنین قراردادی پیشنهاد نمی دهد.

سال گذشته وقتی مارک آندره تراشتگن به نیمکت نشینی در تیم ملی اعتراض کرد، تمام باشگاه بایرن پشت نویر ایستاد و از او حمایت کرد. به یاد ندارم بایرن از هیچ بازیکنی تا این اندازه حمایت کرده باشد. حالا زمان آن است که نویر پاسخ آن لطف را بدهد.

نویر از نظر من بهترین دروازه بان دنیاست و شاید بد نباشند که دو طرف، مواضع خود را به هم نزدیک تر کرده و مثلا روی سال 2024 به توافق برسند.

هرچند باشگاه، نوبل را به عنوان رقیب نویر به خدمت گرفته ولی او هنوز شایستگی نیمکت نشین کردن نویر را ندارد. در بایرن به عقیده من، جاشوا کیمیش، روبرت لواندوفسکی و نویر غیر قابل جانشین هستند.»

 

 

 

مانوئل نویر لوتار ماتیوس بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مانوئل نویر لوتار ماتیوس بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو: طارمی حالا همان بازیکنی است که همیشه بود

سرمربی پورتو معتقد است مهاجم تیم ملی فوتبال ایران اکنون به آمادگی همیشگی خودش بازگشته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو که امروز (شنبه) در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل کاساپیا شرکت کرد، با سؤال خبرنگاران درباره وضعیت مهدی طارمی و حضور یا غیبت وی در دیدار فردا شب مواجه شد.

وی در مواجهه با این سؤال و بازگشت طارمی به ترکیب اصلی پورتو در دیدار با ویتوریا گیمارش اظهار داشت: فقط درباره طارمی می‌پرسید؟ وندل و دنی ناماسو هم از تیم دوم پورتو روی نیمکت نشسته بودند و به زمین آمدند. درباره طارمی باید بگویم که او همیشه حرفه‌ای و به تیم متعهد است. طارمی در چند مسابقه به میدان نرفت، چون سایر بازیکنان در طول هفته بهتر از او بودند و مطابق استراتژی کادر فنی، بهترین گزینه ممکن به شمار نمی‌رفت.

طارمی جایگاهش در ترکیب اصلی پورتو را حفظ می‌کند

سرمربی پورتو با تمجید از شرایط فعلی مهاجم شماره 9 تیم ملی ایران گفت: حالا مهدی همان بازیکنی است که همیشه بود. طارمی به خوبی تمرین می‌کند و رقابت خوبی با سایر بازیکنان دارد. طارمی اکنون یکی از گزینه‌ها برای بازی کردن در ترکیب تیم است، اما تنها گزینه ما نیست و ما می‌توانیم حتی بدون یک مهاجم بازی کنیم.

پورتو از ساعت 20:30 فردا در چارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر پرتغال، میهمان کاساپیا خواهد بود. یاران طارمی با 59 امتیاز در رتبه سوم جدول لیگ پرتغال جای گرفته‌اند و 18 امتیاز با اسپورتینگِ صدرنشین فاصله دارند.

صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی

طارمی در 29 مسابقه‌ای که در فصل 24-2023 با پیراهن پورتو به میدان رفته، هشت بار موفق به گلزنی شده و چهار پاس گل به هم‌تیمی‌های خود داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • عکس| سورپرایز 2 بازیگر مشهور توسط بایرنی‌ها
  • ملاقات رایان گاسلینگ و امیلی بلانت با مانوئل نویر و هری کین در برلین + عکس
  • بارسلونا کاپیتانش را برای فروش گذاشت!
  • لوتار ماتئوس: هانسی فلیک دیگر به فکر کار در بوندسلیگا نیست
  • گزارش: چرا ناگلزمان به بایرن مونیخ نه گفت
  • موسیالا و مزراوی، اسلحه توخل برای عبور از کانترپرس آرسنال / نکته فنی
  • کونسیسائو: طارمی حالا همان بازیکنی است که همیشه بود