Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژمان پشتام روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم باید مدتی با این شرایط سخت کنار آمده و در منازل باقی بمانیم  و در روز طبیعت هم از خانه خارج نشویم  تا زودتر این دوران سخت پایان یابد.
وی خاطر نشان کرد: مدتی است ویروس کرونا وارد کشورمان شده و اکنون شیوع زیادی پیدا کرده و  جامعه ،مشاغل گوناگون با شیوع این ویروس در شرایط سختی قرار دارند اما می‌توانیم با صبر و رعایت نکات بهداشتی لازم این مشکل را به اتمام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پشتام با اشاره به برخی از هموطنان که نکات بهداشتی را رعایت نکرده وبه مسافرت رفته اند عنوان کرد: از مردم کشورم می‌خواهم تا با رعایت نکات بهداشتی، خارج نشدن از خانه در روز طبیعت و همکاری با افرادی که برای مقابله با این ویروس تلاش می‌کنند، کمک کنند.
این ملی پوش کشتی فرنگی کشورمان ادامه داد: اکنون بیش از همه چیز به اتحاد نیاز داریم و باید نکاتی که از سوی مسئولان و پزشکان عنوان می‌شود را رعایت کنیم.
پشتام با اشاره به اینکه دراین شرایط تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی به صرت مجازی پیگیری می شود، خاطرنشان کرد:نفرات دعوت شده در اردوی تیم ملی در فضای مجازی برنامه های تمرینی وغذایی خود را از طریق مربیان تیم ملی کشتی پیگیری می کنند.

شهرستان ری باجمعیتی در حدود یک میلیون نفر درجنوب استان تهران واقع شده است.

‌تاکنون ۴۴ هزار و ۶۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۸۹۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۴ هزار و ۶۵۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا قرنطینه روز طبیعت پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قرنطینه روز طبیعت ویروس کرونا قرنطینه روز طبیعت روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی: کشتی گیران آسیایی در فرنگی پیشرفت زیادی داشتند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سعید اسماعیلی ملی، پوش وزن ۶۷ کیلو گرم کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا بعد از پیروزی در مقابل کشتی گیر میزبان و کسب نشان طلا گفت: در دور اول این رقابت‌ها حریف چینی را شکست دادم و در کشتی دوم کشتی گیر تاجیکستان پر تلاش بود و موفق شدم او را هم شکست بدهم و دور سوم کشتی گیر ترکمنستان بُردم و در فینال هم کشتی گیر میزبان از کیفیت خوبی برخوردار بود و ۳ بر ۱ او را شکست دادم و این مدال را به روح عمو و پسر عمویم تقدیم می‌کنم.

وی در مورد شگردهایش در این دوره از رقابت‌ها گفت: به هر حال حریفان هم روی کشتی ما آنالیز دارند و روی کُنده‌ها کار کرده اند و سعی کردم برای هر کشتی برنامه داشته باشم، اما باید قبول کرد که در آسیا کشتی فرنگی پیشرفت خوبی داشته است.

وی در پایان گفت: من برای رسیدن به این رقابت‌ها تلاش زیادی کرده بودم و این مدال طلا حاصل تلاش کادر فنی و فدراسیون است و من از آقای هادی عامل به عنوان گزارشگر این رقابت‌ها هم تشکر می‌کنم و امیدواریم در میادین بزرگتر بتوانم برای کشورم مدال کسب کنم.

لازم به ذکر است در این وزن، اسماعیلی در یک هشتم ۱۱ بر صفر از سد کشتی گیر چین «لی» گذشت و به دور یک چهارم نهایی رسید. ملی پوش کشورمان در مقابل حریف تاجیکستانی با امتیاز عالی به دور نیمه نهایی رسید و در مرحله نیمه نهایی اسماعیلی در مقابل آتدایف از ترکمنستان با امتیاز عالی در ۵۶ ثانیه پیروز شد و به دیدار نهایی راه یافت.

دیگر خبرها

  • امامی و آذرپیرا یک گام تا کسب سهمیه المپیک
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • وزنِ پرمدعی و حالِ بد قهرمان جهان/ محموداف چرا باخت؟
  • برای خرید مسکن باید این 10 نکته را بدانید+ نکات کلیدی در تنظیم مبایعه‌ نامه
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • عقل و قلبم می‌گوید آرسنال، بایرن را شکست می‌دهد
  • شب بازگشت‌ها در اروپا؛ بارسا در خانه تحقیر شد!
  • اسماعیلی: کشتی گیران آسیایی در فرنگی پیشرفت زیادی داشتند
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ اسماعیلی طلایی شد+ فیلم
  • سعید اسماعیلی طلایی شد