Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@07:46:53 GMT

ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهر اهرم با همکاری ندسا

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۹۲۷۴

ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهر اهرم با همکاری ندسا

ایسنا/بوشهر شهردار اهرم از ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی شهر اهرم با کلیه امکانات و تجهیزات با همکاری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه استان بوشهر خبر داد.

شهردار اهرم درباره این عملیات گفت: عملیات بزرگ ضدعفونی و گندزادیی معابر و اماکن عمومی شهر اهرم با کلیه تجهیزات و امکانات و تمامی ظرفیت نیروی انسانی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم شکوه افزود: از بدو شیوع ویروس کرونا در کشور با برنامه ریزی و زمان بندی صورت گرفته در طول هفته چندین بار جهت جلوگیری از شیوع این ویروس سطح شهر، اماکن عمومی، بازار روز، ورودی بانک‌ها و ادارات و پارک های شهر اهرم شستشو و ضدعفونی می شود.

وی ادامه داد: در راستای همین برنامه ریزی امروز ۱۲ فروردین عملیات ضدعفونی کلیه خیابان‌ها، محلات و شهرک ها، مسکن مهر و خیرین، بازار و دیگر اماکن شهر اهرم با همکاری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه استان و با فراهم نمودن تجهیزات و ماشین آلات لازم و با حضور نیروهای خدوم شهرداری و سپاه انجام شد.

شهردار اهرم ضمن تقدیر ویژه از نیروهای تلاشگر منطقه دوم دریایی سپاه تصریح کرد: امروز علاوه بر نیروی های خدوم نیروی دریایی سپاه، کشاورزان زحمتکش شهر نیز به یاری شهرداری آمدند که این عزیزان پنج دستگاه تراکتور و وانت مجهز به دستگاه سم پاش را برای ضدعفونی شهر مهیا و در اختیار گذاشتند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسکن مهر نیروی دریایی سپاه سپاه شهرداری ضد عفونی نيروي دريايي سپاه دریایی سپاه اماکن عمومی شهر اهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در ایام آغاز سال جدید با حضور در مناطق مرزی جنوب شرق کشور از یگان‌های مستقر در این مناطق بازدید کرد.

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3059968 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • این فرمانده بلندپایه سپاه، با سربازان افطار کرد +عکس
  • رزمایش مشترک با ایران و روسیه برای امنیت منطقه مهم است
  • استقبال از پرچم رضوی در عرشه ناوشکن دنا
  • (تصاویر) وداع با پیکر شهید «بهروز واحدی» نیروی سپاه قدس
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • همکاری سازمان بنادر با نیروی دریایی صمیمی بوده است
  • ناوگروه ۹۵ نیروی دریایی ارتش در اسکله منطقه سوم دریایی نبوت پهلو گرفت
  • ۶ کشته در حمله به یک پایگاه نیروی دریایی پاکستان
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است