Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اقتصاد و سلامت اتاق بازرگانی تهران گفت: از روز نخستی که در اسفندماه بیماری کرونا در کشور مشاهده شد باید قرنطینه و یا فاصله گذاری اجتماعی اجرایی می شد، همان گونه که در حال حاضر جلوی مسافرت ها را گرفتیم باید همان زمان این کار عملی می شد.

محمود نجفی عرب در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، درباره اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار کرد: طبق صحبت هایی که با جامعه پزشکی داشتم معتقد بودند قرنطینه باید از ابتدا جدی تر گرفته می شد و کنترل هایی که امروز با آن درگیر هستیم را همان زمان ابتدا شیوع بیشتر می کردیم فراگیری این بیماری و آسیب‌های آن کمتر می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون اقتصاد و سلامت اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: از روز نخستی که در اسفندماه بیماری کرونا در کشور مشاهده شد باید قرنطینه و یا فاصله گذاری اجتماعی اجرایی می شد، همان گونه که در حال حاضر جلوی مسافرت ها را گرفتیم باید همان زمان این کار عملی می شد.

رئیس کمیسیون اقتصاد و سلامت اتاق بازرگانی تهران افزود: به دلیل اینکه هر چقدر زمان شیوع این بیماری طولانی تر شود خسارت های اقتصادی جبران ناپذیری بر کشور وارد می کند باید فاصله گذاری اجتماعی را انجام دهیم.
وی گفت: باید در دو هفته آینده فاصله گذاری اجتماعی با جدیت دنبال شود تا زمان شیوع بیماری را کنترل کنیم.

نجفی عرب بیان کرد: همچنین باید پروتکل های جدی برای واحدهای تولیدی که ناچار به فعالیت هستند دیده شود تا با شرایط بهتری بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا فاصله اجتماعی ویروس کرونا قوه قضا فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در تقویم جمهوری اسلامی ایران، پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال با عنوان «هفته کار و کارگر» نام‌گذاری شده است که در استان نیز با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف، گرامی داشته می‌شود.

وی شعار هفته کارگر امسال را «مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی» عنوان کرد و افزود: هشتگ هفته کار و کارگر در فضای مجازی «پای کار ایرانیم» انتخاب شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه محور برنامه‌های هفته کار و کارگر، تکریم و پاسداشت مقام کارگر و ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های این قشر بی ادعا اما بسیار مهم و اثر گذار در جامعه است، خاطرنشان کرد: به‌مناسبت هفته کار وکارگر بیش از ۳۰۰ برنامه در استان با همکاری تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران و بسیج کارگری برگزار می‌شود.

باقری تصریح کرد: غبارروبی و تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا در سراسر استان، برگزاری سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان و تجلیل از بیش از ۲۰ کارگر نمونه، گروه کار نمونه، واحد نمونه، مسئول ایمنی نمونه، خانه بهداشت کارگری برتر، برگزاری مانور ایمنی در کارگاه‌های پرخطر در سراسر استان، دیدار با خانواده شهدای کارگری، برپایی میز خدمت کارگری در شهرک صنعتی مصطفی خمینی ساری، دیدار کارگران و نمایندگان جامعه کار و تولید استان با مسئولان ارشد استان و برگزاری یادواره شهدای کارگری استان در شهرستان سوادکوه از مهم‌ترین برنامه‌های هفته کار و کارگر در استان است.

وی با اشاره به اینکه نیروی کار مهمترین سرمایه کشور است، بیان کرد: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرمخاطب ترین گروه هدف شعار امسال بنام جهش تولید با مشارکت مردم است و برای رفع مشکلات کارگری استان تلاش می‌کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران احیای تعاونی‌ها را به عنوان یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در اقتصاد اعلام کرد و افزود: در نامگذاری سال جاری، به مقوله «مشارکت مردم» در جهش تولید توجه شده است و تاکید بر این مهم، به منزله ایجاد فرصت برای رشد تعاونی‌ها است.

باقری گفت: برای تحقق شعار سال باید از توانمندی تک‌تک آحاد جامعه و به‌ویژه بخش تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده کنیم.

کد خبر 6087411

دیگر خبرها

  • رونق تولید در بخش کشاورزی معطل صدور مجوز
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران اجرا می شود
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • کم‌خطر اما پردردسر!
  • پوران درخشنده «عشق» می‌سازد