Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اهم اقدامات توسط طرح استقرار و ائمه جماعات کانون‌های جمعیتی و مبلغان استان گلستان اظهارکرد: در ابتدا، اطلاعیه‌ای مبنی بر حذف برنامه‌های جانبی و تعطیلی موقت نماز جماعت صادر شد و همچنین مبلغان همیار سلامت به بیمارستان به منظور پایداری بهداشت روانی مبتلایان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تشکیل ستاد کرونا در روستا از دیگر اقدامات بود که در این زمینه از ظرفیت ابزاری و فرهنگی و معنوی اهالی استفاده شد.

ولی نژاد همچنین از مشارکت در طرح گندزدایی و ضدعفونی روستاها خبرداد و گفت: تشکیل گروه‌های جهادی و اعزام به بیمارستان جهت امور کفن و دفن و اقامه نماز، ایجاد کانال و گروه در فضای مجازی در راستای حمایت و هدایت فرهنگی تبلیغی، معرفی ائمه جماعات داوطلب مساجد جهت همکاری با جبهه انقلاب فرهنگی و اجرای برنامه‌های معنوی بخش دیگری از اقدامات است.

وی ادامه داد: تهیه بروشور تغذیه اسلامی و بهداشتی، طرح نذر گوسفند در دفع بلایا، تدوین کلیپ بازی‌های کودکانه در خانواده توسط قرارگاه عاشوراییان، اعلام طرح در خانه بمانیم در روستا از بلندگوی عمومی و سیار، خرید ابزار ضدعفونی کننده و مواد شوینده، دعوت مردم به آرامش، توزیع سبد کالا به همراه بسته‌های بهداشتی توسط روحانیون و داوطلبان هم از دیگر برنامه‌ها بود.

ولی نژاد تصریح کرد: جلسات هماهنگی مقابله با ویروس کرونا در ادارات تبلیغات به صورت مستمر تشکیل و ضدعفونی کردن مساجد و معابر هم در حال انجام است.

وی گفت: اطلاع رسانی به گروه‌های هدف، ایجاد موکب سلامت، آموزش غسل و کفن و دفن و اقامه نماز میت به صورت فیلم و همکاری جهت غسل و کفن و دفن و نماز میت توسط روحانیون هم انجام شده است.

ولی نژاد بیان کرد: توزیع بسته‌های بهداشتی بین نیازمندان، ساخت ماسک توسط گروه‌های مذهبی، پویش خاطرات روزهای کرونایی و مسابقه خاطره نویسی از دیگر برنامه‌های ادارات تبلیغات است.

کد خبر 4889962

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان سال جهش تولید شهرکرد سیلاب طرح غربالگری بارش باران تردد وسایل نقلیه فاصله گذاری اجتماعی ماسک طبی ولی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری مطرح کرد: اقدام شایسته نیروی انتظامی در برخورد با بی حجابی به منظور حفظ حریم و کرامت بانوان سرزمین عزیزمان ایران اسلامی قابل ستایش و تقدیر است و شهروندان از این اقدامات حمایت می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: در مسیر مقابله با بی حجابی قطعاً با باندهای مروج فساد و فحشاء در سطح جامعه برخورد قاطع انجام خواهد شد و فراجا به دنبال مدیریت افرادی است که به صورت سازماندهی شده به دنبال کشف حجاب هستند.

به گفته وی، صدای امثال علی نژادها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است که قصد دارد کشور ما را ویران کند اما زهی خیال باطل که نمی‌دانند امثال شهید سلیمانی‌ها مقابل آنها می‌ایستند و ناکامشان می‌گذارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تأکید کرد: قطعاً اینکه نسل نوجوان و جوانی که نسبت به موضوع حجاب کم توجه هستند به خاطر عدم آگاهی آنها از حرکت خزنده ضد فرهنگی دشمن برای این نسل آینده ساز جامعه است.

جابری انصاری گفت: اقدام شایسته فراجا در استان البرز به ویژه سردار هداوند فرمانده با سابقه و انقلابی این مجموعه در عدم پرونده سازی و تلاش برای زدودن این خطای غیرعمد برای این تعداد افرادی که ناآگاهانه و از روی غفلت مورد تهاجم فرهنگی قرار گرفتند قابل تقدیر و تشکر است.

وی بیان کرد: مردم متدین البرز و همه صاحبان فکر و اندیشه و دلسوز انقلاب اسلامی از این اقدام هوشمندانه فراجا در حفظ ارزش‌ها حمایت قاطع دارند. قطعاً جهاد تبیین یکی از اولویت‌هایی است که همه دستگاه‌ها در حوزه عفاف و حجاب برای نسل نوجوان و جوان باید به آن بپردازند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز ادامه داد: قائل بر این هستیم که خانواده‌ها نسبت به هدایت نوجوانان و جوانان در موضوع حفظ ارزش‌ها توجه جدی داشته باشند. با مدیریت هوشمندانه فراجا معضل بی حجابی در خودروها با اعمال قوانین بازدارنده تا حدود زیادی مرتفع شده و وضع قوانین بازدارنده در کوچه و خیابان‌ها و معابر ضروری است.

وی گفت: نیروهای فراجا به‌واسطه از خودگذشتگی‌ها و ایستادگی خود در مقابل مخلان نظم و امنیت، قانون‌شکنان همواره مورد احترام آحاد مردم بوده و هستند و شهروندان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه نیز قدردان و در عین حال پشتیبان فراجا در انجام مأموریت‌های قانونی، خواهند بود.

کد خبر 6087320

دیگر خبرها

  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • تشریح اقدامات پلیس فتا درمورد کنکور/ بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات
  • تشریح اقدامات پلیس فتا درمورد کنکور/ بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود