Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@05:39:54 GMT

ورود به باغ ها و اراضی کشاورزی فردیس ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۹۳۰۶

ورود به باغ ها و اراضی کشاورزی فردیس ممنوع است

 علیرضا بدری عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براین اساس تیم های گشت ویژه  و مشترک اداره جهاد کشاورزی ، فرمانداری و نیروی  انتظامی فردیس نسبت به ورود گردشگران به باغ های این شهرستان ممانعت خواهند کرد.

رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان فردیس گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته از صبح روز سیزدهم فروردین ماه تیم های ویژه  به طور کامل در حالت آماده باش قرار دارند و از هر گونه ورود به باغ ها و اراضی منطقه جلوگیری خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت:  اکیپ های گشت در روستای فرخ آباد زیبادشت ، بخش مشکین دشت، منطقه شهرک وحدت و سرحد آباد فعال هستند.

بدری از مردم درخواست کرد که برای توفیق هر چه سریعتر در مبارزه با ویروس کرونا ضمن ماندن در خانه های خود با عوامل اجرایی همکاری کنند.

وی از شهروندان خواست توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و از برنامه‌ریزی برای خروج از منزل و حضور در باغ ها و مزارع در روز طبیعت خودداری کنند همچنین از تردد غیرضروری روستاییان نیز جلوگیری بعمل آورند.

شهرستان فردیس حدود ۲ هزار هکتار زمین کشاورزی و باغی دارد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی فردیس پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی فردیس وزارت جهاد کشاورزی فردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۵ هکتار از شالیزارهای مازندران بیمه شدند

مسئول تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۸۰۵ هکتار از اراضی شالیزاری مازندران بیمه زراعت برنج شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، غلامرضا رعیت‌پناه، امروز_دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین _ در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت برنج‌کاری این استان اظهار کرد: تاکنون ۱۶۳ هزار و ۱۵۰ هکتار از اراضی شالیزاری مازندران شخم و شیار شده است.

وی با بیان اینکه برای سال زراعی جاری ۱۴۰ هزار هکتار خزانه‌گیری شد، افزود: طبق پیش‌بینی امسال سطح ابلاغی برنج در اراضی زراعی مازندران ۲۱۵ هزار هکتار است.

مسئول تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه ۱۷۸ بانک نشا برنج در استان در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: هم‌اکنون ۲۵۶ تن بذر برنج پر محصول و اصلاح شده محلی به کشاورزان شالیکار استان توزیع و مصرف شد.

رعیت‌پناه از بیمه زراعت برنج در ۸۰۵ هکتار از اراضی شالیزاری مازندران خبر داد و گفت: تاکنون ۱۳۱ نمونه آزمون خاک انجام شد.

مسؤول تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به ذخیره‌سازی آب سدها و آببندان‌های این استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر میزان ذخیره آب سدهای استان ۲۳۷ میلیون متر مکعب و آببندان‌ها ۳۷۹ میلیون متر مکعب است.

کد خبر 744806

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ۵۹۰۰ هکتار اراضی غیرملی در استان بوشهر تثبیت شد
  • خسارت بارش تگرگ و سرمازدگی به باغات خلیل آباد
  • ۸۰۵ هکتار از شالیزارهای مازندران بیمه شدند
  • هشدار جهاد کشاورزی: گران فروشی جوجه یک روزه ممنوع + سند
  • آغاز کشت محصولات بهاره در شهرستان پلدشت
  • ۲۳۶ هزار متر مربع زمین کشاورزی سوادکوه شمالی سنددار شد
  • قلع و قمع بیش از ۷ هزار مترمربع اراضی کشاورزی در محمودآباد
  • قلع و قمع ۵ بنای غیرمجاز در شهرستان تاکستان
  • کشت زیره سبز دیم در اراضی کشاورزی شهرستان آبیک