Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@18:22:53 GMT

غربالگری کرونایی بیش از 65 میلیون نفر در کشور

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۹۳۱۷

غربالگری کرونایی بیش از 65 میلیون نفر در کشور

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از غربالگری بیش از ۶۵ میلیون نفر از ایرانیان در بسیج ملی مقابله با کرونا تا بعد از ظهر امروز خبر داد.

به گزارش وزارت بهداشت، علی‌رضا رییسی روز سه شنبه درباره آخرین وضعیت طرح غربالگری کرونا بیان کرد: تاکنون بیش از ۶۵ میلیون نفر غربالگری شده‌اند که از این تعداد بیش از ۵۴ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر توسط واحدهای بهداشتی و درمانی و ۱۱ میلیون نفر به وسیله سامانه salamat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

gov.ir غربالگری شدند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت ضمن اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و فرا رسیدن روز طبیعت گفت: رعایت دقیق این طرح ثمربخش و در خانه ماندن هموطنان در روز سیزدهم فروردین گام بلندی در کنترل بیماری کووید ۱۹ خواهد بود.

وی ادامه داد: حضور مردم در اماکن عمومی و فضاهای طبیعی در روز سیزده نوروز باعث افزایش قابل ملاحظه این بیماری شده و دستاوردهای بسیج ملی مقابله با کرونا را به چالش خواهد کشید.

رییسی اظهار کرد: از تمامی افرادی که در طرح غربالگری شرکت نکرده‌اند نیز تقاضا می‌شود از طریق سامانه تلفنی ۴۰۳۰ یا سامانه اینترنتی salamat.gov.ir به بسیج ملی مقابله با کرونا بپیوندند.

به گزارش ایرنا، تاکنون ۴۴ هزار و ۶۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۸۹۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۴ هزار و ۶۵۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

لینک کوتاه: asriran.com/0031fG

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزارت بهداشت میلیون نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش شبکه بهداشت کشور در بستر الکترونیک

عباس علی پور افزود: در نظام جدید بازنگری که به صورت دینامیک و مستمر است، به گونه ای عمل می شود که نیاز به بازنگری در فواصل طولانی مدت پنج ساله نخواهد بود.

وی اظهار داشت: این بازنگری مبنا و زیربنای سایر اقدامات مانند ساماندهی نیروی انسانی، تجهیزات پزشکی، تحول اداری، فضای فیزیکی و سایر موارد در مرکز مدیریت شبکه خواهد بود.

علی پور تصریح کرد: با اجرای این برنامه و تولید شناسه واحد سیام، ضمن انجام تکالیف قانونی، ارتباط بین سامانه ها با سامانه های سطح یک وهمچنین ارتباط بین سامانه های مختلف سطح یک، برقرار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • گسترش شبکه بهداشت کشور در بستر الکترونیک
  • افزایش ۱۲ درصدی مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تأمین اجتماعی زنجان
  • مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی زنجان ۱۲ درصد افزایش یافت
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • بزرگداشت روز جهانی اوتیسم در اصفهان
  • گرامیداشت روز جهانی اوتیسم در اصفهان
  • یزد رتبه دوم کشوری در غربالگری سرطان روده بزرگ
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش