Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از راه اندازی فاز اول بخش جدید بیمارستان فیروزآبادی با ظرفیت ۵۴ تخت در مانی خبر داد و اظهار داشت: با هماهنگی صورت گرفته و تخصیص اعتبارات لازم با محوریت فرمانداری ری، اقلام و امکانات مورد نیاز بمنظور راه اندازی بخش جدید ۳۲۰ تختخوابی بیمارستان فیروزآبادی با انعقاد قراردادهای متعدد تأمین گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی کجانی گفت: این اقلام و امکانات شامل تخت‌های درمانی، دستگاه‌های اکسیژن ساز، پمپ‌های سرم، ونتیلاتور (ریه مصنوعی) و مانیتورهای تشخیص علائم حیاتی بوده که تحویل بیمارستان فیروزآبادی شده است.

معاون استاندار تهران بیان داشت: با تلاش صورت گرفته در فاز اول بخش جدید ۳۲۰ تختخوابی بیمارستان فیروزآبادی ۱۶۰ تخت درمانی به همراه امکانات نصب شده و یک طبقه از این بخش با تجهیزات کامل و با ظرفیت ۵۴ تخت درمانی پس از تأیید فنی آماده راه اندازی و پذیرش بیماران است.

فرماندار ویژه ری بیان داشت: تمامی پارک‌ها و بوستان‌های شهری و روستایی، مراکز تفریحی و فراغتی، مزارع پیرامون شهر و تفرجگاه‌های شهرها و روستاهای تابعه شهرستان ری بمنظور جلوگیری از هرگونه تجمع و حضور شهروندان تعطیل هستند.

وی ادامه داد: این مراکز با هدف پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کووید ۱۹ و قطع زنجیره انتقال بیماری تا پایان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خصوصاً روز سیزدهم فروردین روز طبیعت تعطیل خواهند بود و امکان حضور در این مراکز و محل‌ها وجود ندارد.

کد خبر 4889975

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری ری حسین توکلی بیمارستان فیروزآبادی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام گرگان سال جهش تولید شهرکرد سیلاب طرح غربالگری بارش باران تردد وسایل نقلیه فاصله گذاری اجتماعی ماسک طبی بیمارستان فیروزآبادی راه اندازی بخش جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقانی فیروزآبادی: «مرکز ملی هوش مصنوعی» به زودی تأسیس می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: باید آنچه در مقالات در کشور منتشر می‌شود را پای کار آورد و این امر، نیازمند یک سری سخت‌افزارهای پیشرفته و قانون‌گذاری است.

وی افزود: «مرکز ملی هوش مصنوعی» سال گذشته تاسیس شد و کارور ملی هوش مصنوعی هم به زودی تحت عنوان شرکت خصوصی تاسیس خواهد شد.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه زیر ساخت‌های پژوهشی، داده‌ای و زیرساخت‌های کتابخانه‌های بزرگ را برای هوش مصنوعی فراهم می‌کنیم گفت: این‌ها همه اقداماتی است تا جریان کاربردی‌سازی هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف پزشکی، سلامت، ارتباطات شهر هوشمند مالی و... شکل بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس
  • دهقانی فیروزآبادی: «مرکز ملی هوش مصنوعی» به زودی تأسیس می‌شود
  • «کارور ملی هوش مصنوعی» به زودی تاسیس می‌شود
  • چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل
  • نیاز خراسان شمالی به استقرار سایت پرتودهی هسته‌ای محصولات کشاورزی
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز