Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه از کارگاه تولید ماسک در قم بازدید کرد. ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار محمد رضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه کل پاسداران انقلاب اسلامی به همراه سردار پاسدار شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی ابن ابی اطالب (ع) و جانشین وی سرهنگ احمد بیطرفان از کارگاه مکانیزه تولید ماسک و لباس گان پزشکی قرارگاه دانشجویی شهید دکتر قاسمی استان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از 800 محتوا توسط کارگروه محتوایی مقابله با ویروس کرونا در استان قم تولید شده استبهبودی 95 درصد مبتلایان کرونا بستری در بیمارستانهای نیروی انتظامینظام توزیع ماسک و دستکش در لرستان ساماندهی شود

انتهای پیام/452/ ت

R7854/P/S6,62/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی بیش از ۳۱ تن موادغذایی تاریخ گذشته در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهران معلم به خبرنگار ما گفت: با آغاز اجرای طرح سلامت نوروزی ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز در استان خوزستان همزمان با سراسر کشور و تداوم آن تا پایان فروردین امسال، ۴۸ هزار و ۴۷۰ بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی توسط ۵ هزار و ۵۴۴ گروه و ۶ هزار و ۶۳۱ نفر انجام شد.  


وی افزود: در این زمینه یکهزار و ۱۸۳ مورد نمونه برداری از مواد غذایی انجام و ۳۱ هزار و ۳۴۵ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته معدوم سازی شد.  


معلم ادامه داد: در این بازه زمانی همچنین از یکهزار و ۲۶۴ کارگاه قنادی و شیرینی پزی و ۲۴۳ کارگاه زولبیا و بامیا بازدید شدند.  


مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت خوزستان به بازدید از ۲ هزار و ۴۲۹ مسجد و اماکن متبرکه توسط بازرسان سلامت محیط اشاره و اضافه کرد: همچنین ۳ هزار و ۳۰۸ نمونه برداری میکروبی آب و ۳۲ هزار و ۲۳۵ مورد کلرسنجی انجام شد.


وی تعداد اخطاریه‌های صادر شده مراکز و اماکن برای متخلفان بهداشتی را ۴ هزار و ۲۷۰  عنوان کرد و گفت: ۷۳۳ مرکز متخلف به مراجع قضایی معرفی و ۳۷۷ واحد پلمب شدند.


معلم می‌گوید: این اقدامات در هفته سلامت نیز به صورت تشدید یافته ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • گزارش کانال 14 اسرائیل از اتفاقات اصفهان
  • روایت کانال 14 اسرائیل در اتفاقات اصفهان
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • روایت خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی از موشک سپاه در پایگاه اسرائیل | فیلم
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • معدوم سازی بیش از ۳۱ تن موادغذایی تاریخ گذشته در خوزستان
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • سکانس‌هایی از فیلم لوپتو
  • بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید و اقتصاد فراهم شود